پارچه کرپ کنزو

 پارچه کرپ کنزو بیشتر آشنا شوید

پارچه کرپ کنزو یقینا تا به حال نام پارچه کرپ کنزو را شنیدید. کنزو نام برند تولید کننده این مدل از کرپ است. البته گاهی اوقات، این پارچه با نام پارچه کرپ ژاپن یا اندونزی هم شناخته می شود. زیرا به طور معمول این پارچه در کره یا ژاپن تولید می شود. دوام این پارچه زبانزد طراحان و خیاطان ماهر است. ایستایی آن نسبت به سایر مدل های کرپ بیشتر بوده و اغلب در تولید کت و شلوار و دامن های زنانه به کار می رود. زیرا ایستایی کتی آن، شما را از آستر کشی بی نیاز می کند. کرپ کنزو نمونه ای عالی از یک پارچه بی نقص برای دوخت لباس های مختلف و بخصوص لباس های مجلسی است. اگر مایلید مانتویی داشته باشید که بتوانید تا مدت ها آن را بشویید و بپوشید،  کرپ کنزو میتواند ایدئال ترین انتخاب شما باشد.

ویژگی های منحصر به فرد پارچه کرپ کنزو

ویژگی های منحصر به فرد پارچه کرپ کنزو

از آنجایی که قصد داریم در این مطلب به بررسی تفاوت پارچه کرپ کنزو با  کرپ مازراتی، بپردازیم اجازه دهید اندکی درباره ویژگی های خاص آن صحبت کنیم.

دوام پارچه کرپ کنزو بسیار بالا است

احتمالا با مراجعه به پارچه فروشی، بارها شندید که «این پارچه مرگ ندارد». بله، این جمله بهترین توصیف برای پارچه کرپ کنزو است. می توان گفت در بسیاری از فروشگاه ها این پارچه با ضمانت دوام به فروش می رسد. شما می توانید مانتو یا شلواری که با این پارچه تهیه کردید را تا سالها هر روز بپوشید و بشویید، خواهید دید پارچه ایستایی و جلوه روز اول خرید را حفظ کرده است.

این پارچه چروک پذیری بسیار کمی دارد

چروک شدن لباس یک مشکل همیشگی است، مخصوصا اگر طرفدار استایل رسمی باشید. چروک لباس باعث می شود هر استایلی، هرچند گرانقیمت، آشفته به نظر برسد. اگر به دنبال پارچه ای هستید که به ندرت چروک شود، کرپ کنزو می تواند اولین پیشنهاد ما به شما باشد.

 کرپ کنزو آبرفت یا اتو رفت ندارد

پارچه های مختلف با توجه به جنس الیاف ممکن است اندکی اتو رفت یا آبرفت داشته باشند. این ویژگی ارتباط چندانی با جنس الیاف طبیعی یا غیرطبیعی ندارد. اما اگر در هنگام خرید به دنبال پارچه ای هستید که آبرفت و اتو رفت نداشته باشد، کرپ کنزو می تواند گزینه مورد نظر شما باشد. این پارچه باکیفیت خیال شما در حین دوخت از تغییر ابعاد، آسوده خواهد کرد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627

واتساپ و تلگرام : 09930699356

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما