خصوصیات پارچه الیزِه

خصوصیات پارچه الیزِه 

  • بافت خشک و ریز با ظاهری چینی و مات
  • نرم و لطیف به لمس
  • تنفس پذیر و جذب آب کمتری نسبت به پارچه های دیگر
  • قابلیت پوشش دادن بالا و عدم نیاز به آویز برای شستشو
  • مقاومت خوب در برابر چروک و پلیک
  • قابلیت انعطاف پذیری بالا و جذب رطوبت کمتر
  • مقاومت متوسط در برابر پارگی و سایش.

این پارچه بعنوان پارچه لباس، پوشاک و دکوراسیون داخلی استفاده می شود. همچنین برای تهیه پوشاک مجلسی، مانتو، بلوز، شال، روسری و دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه کرپ چیست؟

کرپ یک ابریشم، پشم یا یک پارچه صنعتی است که ظاهر برآمده و حاوی خطوط و چروک هایی در بعضی از قسمت هاست. کلمه کرپ از یک کلمه فرانسوی گرفته شده است. به معنای کوچک، نازک و پنکیکی می باشد. معمولاً انواع سبک و متوسط دارد. و در هر وزنی موجود است. پارچه کرپ برای دوخت لباس ها، پیراهن ها، کت شلوارها، بلوزها و غیره استفاده می شود. که همچنین در دکور خانه مثل پرده، بالش و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کرپ چگونه تولید می شود؟

کرپ می تواند از انواع پارچه ها از جمله پارچه های طبیعی مثل ابریشم خام. نخ یا پشم و پارچه های صنعتی مثل پلی استر و ریون تولید شود. همه پارچه های کرپ ظاهر منحصر به فرد خودشان را دارند. انواع مختلفی از روش ها برای تولید این پارچه ها هم وجود دارد. که روی ظاهرشان تأثیرگذار است. مواد مورد کاربرد در این پارچه با روش های مورد بکارگیری، باعث ایجاد یک بافت زیبا در آنها می شود.

پارچه حامد (بخشایش)

پارچه حامد (بخشایش) با سالها تجربه ارزشمند در عرضه انواع پارچه متنوع ایرانی و خارجی در طرح ها و رنگ های مختلف و از نوع مرغوب با کیفیت بصورت عمده و خرده فروشی و با شرایط فروش آنلاین و حضوری توانسته است، رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com  

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما