انواع پارچه‌ ابر و بادی

انواع پارچه‌ ابر و بادی

انواع پارچه ابروبادی بسیار خنک و نازک هستند. به همین خاطر برای دوخت مانتوهای تابستانه به دیگر پارچه‌ها ارجحیت دارند. پارچه‌ی ابر و بادی ریزش و ایستایی خوبی دارد؛ به همین دلیل لباس‌هایی که از این پارچه‌ها دوخته می‌شوند تنخور زیبایی دارند. این پارچه‌ها به دلیل نخی بودن، اغلب آبرفت دارند و ضد حساسیت هستند. می‌توانید با پوشیدن آن‌ها استایل زیبایی برای خود بسازید. پارچه‌ی ابر و بادی معمولاً رنگ‌های روشن و شادی دارد که برای تابستان روحیه بخش است. این پارچه‌ها مدت زمان کمی است که وارد بازار شده‌اند؛ با این وجود طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و قیمت مناسبی هم دارند.

1. پارچه ابر و بادی

این نوع پارچه همانطور که گفته شد، طرح خاصی دارد. از ترکیب رنگ‌های متضاد و یا هم خانواده تشکیل شده است. پارچه ابر و بادی تا حدودی شبیه پارچه ساتن است، اما به اندازه‌ی آن براق نیست. این پارچه برای دوخت انواع لباس زنانه مانند مانتو و شومیز استفاده می‌شود.

2. انواع پارچه ابروبادی شیمر

پارچه شیمر، پارچه‌ای سبک و خنک است. این پارچه کمی خشک و آهاردار است و به همین دلیل برای مانتو فرم انتخاب مناسبی است. پارچه شیمر کمی براق است. آبرفت ندارد و به همین دلیل می‌توان با خیال راحت آن را با ماشین لباس‌شویی شست. البته بهتر است که با دور کم و دمای 30 درجه شسته شوند.

3. پارچه الما

پارچه الما نوع دیگری از پارچه‌ی ابر و باد است. این نوع پارچه سبک و خنک است و برای تابستان بسیار مناسب است. از این پارچه برای دوخت انواع مانتو و بلوز زنانه استفاده می‌شود. این پارچه حالت کشسان ندارد و یکی از ویژگی‌های خوب آن، این است که چروک نمی‌شود و می‌توانید با خیال راحت آن را بپوشید.

4. پارچه اسکودا و کیوی

این دو نوع پارچه بسیار شبیه یکدیگر هستند. رنگ آن‌ها ثابت است و تا حدودی براق هستند. این پارچه‌ها سبک و نخی هستند و برای تابستان بسیار کاربرد دارند. پارچه اسکودا آبرفت ندارد و رد اتو روی آن نمی‌افتد. از طرف دیگر پارچه کیوی کمی آبرفت دارد. این پارچه‌ها ریزش خوبی دارند و به همین دلیل خوش ایست و راحت هستند و بدن نما نیستند.

5. پارچه برنوتی

پارچه برنوتی از انواع پارچه‌های نرم و خنک است. این پارچه کاملاً نخ است و ضخامت کمی دارد، به همین دلیل برای مانتوهای تابستانی گزینه‌ی مناسبی است. پارچه برنوتی چروک و پفکی است و کمی حالت کشسانی دارد. این پارچه آبرفت دارد؛ به همین دلیل بهتر است برای دوام بالاتر پارچه و لباس، آن را با دمای حدوداً 40 درجه بشویید. توجه داشته باشید که این پارچه را نباید به صورت مستقیم اتو بزنید چون ممکن است رد اتو روی پارچه بماند.

 

انواع پارچه‌ ابر و بادیانواع پارچه‌ ابر و بادی

قیمت انواع پارچه ابر و بادی

این پارچه‌ها سبک و خنک هستند و از این رو قیمت مناسبی دارند. قیمت آن‌ها با توجه به بافتشان متفاوت است و از متری 30 هزار تومان شروع می‌شوند تا متری 80 هزار تومان. شناخت پارچه‌های مختلف به شما کمک می‌کند انتخاب درست و آگاهانه‌تری داشته باشید. از این رو سعی کردیم در این مقاله شما را با پارچه ابر و باد که در روزهای گرم تابستان کاربرد زیادی دارد آشنا کنیم. انواع مختلف و قیمت آن‌ها را بررسی کردیم و از موارد استفاده‌ی آن‌ها گفتیم. امیدواریم خواندن این مطلب در انتخاب جنس مناسب برای لباس مورد نظر برای شما مفید بوده باشد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما