پارچه کجراه لباس کار

پارچه کجراه لباس کار برای دوخت انواع مختلف مانتو و شلوار اداری نیز کاربرد دارد. در واقع این نوع پارچه گزینه‌ بسیار ایده‌آلی برای دوخت مانتو و شلوارهای اداری نیز محسوب می‌شود، زیرا همانطور که ذکر شد این پارچه از دوام بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و بعد از دوخت بسیار خوش‌فرم و رسمی بر تن می‌نشیند.

کجراه منسوجات بیمارستانی

کجراه منسوجات بیمارستانی

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم پارچه کجراه تنها برای دوخت پوشاک مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، بلکه این نوع پارچه در دوخت مواردی مثل رو تختی‌های هتل، بیمارستان، روپوش‌های اتاق عمل، منسوجات جراحی و … نیز کاربرد داشته و در بازار نیز بسیار محبوب است.

کارخانه تولیدی نساجی پارچه کجراه 

امروزه کارخانه‌های نساجی بسیار زیادی وجود دارند که تحت عنوان تولید کننده پارچه کجراه لباس کار مشغول به فعالیت هستند. اما در میان کارخانجات گوناگون تنها تعدادی وجود دارند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و محصولاتشان شناخته شده است.

مشخصات مهم کجراه‌های تولید شده توسط تمامی کارخانه‌ها عموماً یکسان می‌باشد اما دلایل اصلی که سبب ایجاد تمایز در بین کارخانه‌های مختلف شده است کیفیت نوع نخ مصرفی، بافندگی پارچه، رنگرزی و تکمیل خوب پارچه هستند.

هنگامی که انواع را از کارخانه‌های با تجربه و خوش‌نام تهیه کنید، دیگر نیازی نیست که نگران رنگ‌پریدگی پارچه در زمان شست‌وشو یا تل شدن آن باشید. در چنین حالتی با خیال راحت می‌توانید خرید عمده انجام دهید و بهترین سود را کسب کنید.

قیمت و خرید عمده پارچه کجراه

قیمت عمده پارچه کجراه در هر کارخانه متفاوت می‎‌باشد. در واقع مواردی مثل مشخصات پارچه و نوع بافت آن در قیمت نهایی کجراه تاثیر مستقیم دارد. اما برای خرید ارزان پارچه‌های کجرا پیشنهاد می‌کنیم که به جای خرید پارچه از بازار، پارچه را به صورت عمده و عدلی از کارخانه نساجی با قیمت ارزان‌تر تهیه کنید.

کلام آخر

پارچه‌های کجراه بهترین گزینه برای دوخت لباس‌های کار، مدارس، اداری و… بشمار می‌روند. این نوع پارچه مصارف گوناگونی دارد که در این راهنما به آن‌ها اشاره کردیم. چنانچه تجربه کار با کجراه را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم که در قسمت نظرات تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش: 09169558627       

واتساپ : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما