پارچه های ژرسه

پارچه های ژرسه

پارچه های ژرسه با استفاده از الیافهای متنوع دارای قیمتهای متفاوتی می باشند و می توان به ریون و پلی استر اشاره نمود. پارچه ژرسه کرپ به دلیل الیاف مصنوعی ممکن است آسیب جدی به محیط زیست وارد کند و تاثیر خوبی برای حفظ اکوسیستم به دنبال نداشته باشد.

با این حال امروزه با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته و با استفاده از علم نانو این پارچه ها توانسته اند هیچ گونه ضرری را برای محیط زیست وارد نکرده و فاقد حساسیت و آلرژی در زمان استفاده باشند.

نحوه شستشوی پارچه های ژرسه

پارچه های ژرسه در زمان شستشو با پودر لباسشویی به هیچ عنوان تغییری در ساختار آن ایجاد نمی کند و نیاز به اتو ندارد زیرا چروک نشده و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این پارچه ها دوخت بسیار عالی دارد و اکثر خیاطان از این پارچه برای دوخت انواع لباس مورد استفاده قرار می دهند. پارچه های ژرسه می تواند مناسب هر فصلی باشد و حتی کسانی که بر این باور هستند که این پارچه ضخیم بوده و مناسب تابستان نمی باشند بهتر است که بدانند به دلیل باز بودن بین منافذ تار و پود این پارچه جریان هوا به راحتی صورت گرفته و در فصل تابستان موجب خنک شدن فرد می شود.

به این دلیل این پارچه دارای تار و پود محکم و منظم است در زمان برش خوردن نخهای آن از هم باز نشده و کسانی که در کارگاه ها تولید انبوه دارند می توانند تعداد زیادی از این پارچه را هم زمان توسط دستگاه برش زن برش دهند و هیچ گونه خطایی در هنگام برش رخ ندهد.

پارچه ژرسه مانتویی

پارچه های ژرسه تاریخچه ی بسیار قدیمی دارند و از اوایل قرون وسطی برای لباس شاهزادگان مورد استفاده قرار می گرفت.

پارچه ژرسه همانند پارچه داکرون در مدلهای مانتویی و کتی بیشترین طرفدار را دارد و به دلیل ایست خوب و شکیل بودن مناسب هر فرد خوش سلیقه ای می باشد. همچنین این پارچه ها به هیچ عنوان نخ کش نمی شوند و در مقابل اشیاء تیز و برنده مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و دارای الیاف منحصر به فردی می باشند که توانسته محبوبیت بالایی را در بین خیاطان به وجود بیاورد.

امروزه در سراسر جهان پارچه های ژرسه توانسته اند صادرات خوبی را در کشورهای خواهان داشته باشند و به دلیل الیاف نرم و سبک از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است.

پارچه ژرسه مانتویی

یکی از مزایای مهم این پارچه همانند پارچه پنبه می توان به ضد تعریق آن اشاره نمود که در زمان استفاده از آن از عرق کردن زیاد بدن پیش گیری می کند و به دلیل منافذ باز می تواند جریان هوا را در بدن به گردش بیاندازد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com  

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما