بهترین روسری ضخیم و گرم برای زمستان

1-بهترین روسری های گرم برای زمستان

بهترین روسری ضخیم و گرم یکی از لوازم ضروری برای زمستان است. خواه فقط برای مدت کوتاهی بیرون از خانه هستید یا در حین دوچرخه سواری به محل کار به چیزی برای محافظت از گردن خود نیاز دارید، روسری های زیادی وجود دارند که می توانند این کار را انجام دهند و در عین حال شیک به نظر برسید.

2- بهترین روسری های زمستانی برای گرم و شیک نگه داشتن شما در ماه های سرد:
روسری لبه دار ACNE STUDIOS
این روسری آکنه کلاسیک Scandi است و دلیل خوبی هم دارد. این روسری پشمی به اندازه ای بلند است که چند بار دور گردن شما بپیچد و به طور جدی گرم است. این روسری است که برای سال‌های آینده بدون استفاده از قرص‌های جدی یا پوشیدن قابل توجه در صورت مراقبت مناسب به نظر می‌رسد. این یک سرمایه گذاری است اما ارزش آن را دارد.

روسری بافتنی راه راه 3-HOLZweiler SPLAKE
غول های مد نروژی Holzweiler در واقع به عنوان یک شرکت روسری شروع به کار کردند و کیفیت عالی این قطعات دلیل آن را روشن می کند. اگرچه آنها طیف وسیعی از رنگ های تک دارند، اما ما الگوهای راه راه آنها را دوست داریم. کمی رنگ و بافت به لباس زمستانی شما می بخشد و در عین حال شما را برشته نگه می دارد. این روسری ترکیبی از موهر، آلپاکا و پشم گوسفند است که آن را به یکی از گرم ترین روسری های اطراف تبدیل کرده است.
و داستان های دیگر روسری کشمیر دنده ای
این روسری فوق العاده نرم 100% ترمه کمی زیبایی شیک به هر لباسی اضافه می کند. دنده ها بافت زیبایی را به استایل تک رنگ اضافه می کنند. این شال در رنگ های شرابی، خاکستری روشن، صورتی و قرمز موجود است.
4- روسری MARIMEKKO
با الگوی Marimekko Unikko، این روسری ها یک قطعه واقعی را ایجاد می کنند. خوشبختانه، همه آنها نیز بسیار گرم هستند! برای مسافرت و استفاده به عنوان شال در هنگام فرار عالی است.

5- روسری پشم خام ARKET
پشم خام آرکت از نخ های بلند و کمی درشت ریسیده می شود و نتیجه یک روسری بسیار بادوام و عایق است. این الگوی مینیمالیستی از پتوهای نظامی الهام گرفته شده است و طراحی گرافیکی قوی را برای هر لباسی به ارمغان می آورد. این یک روسری روزانه عالی است که برای مدت طولانی دوام می آورد. هر چه بیشتر آن را بپوشید، نرم تر می شود
6- روسری پشمی راه راه COS
ظاهر بزرگ این روسری پشمی با خطوط بی انتها تغییر می کند. این می افزاید لمس کلاس به تجهیزات زمستانی خود را. این یک روسری مناسب برای هر روز است، اما با یک کت و شلوار مناسب، ژاکت تیز یا لباس شب نیز عالی به نظر می رسد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

واتساپ و تلگرام

09169558627

09930699356

ایمیل:Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما