انواع پارچه ی کراش

انواع پارچه ی کراش:

 انواع پارچه ی کراش را موقع خرید پارچه ی کراش شاید شما با نام های دیگری مانند دلتا کراش، وال کراش، کراش پلیسه، راه راه و کبریتی برخورد کنید و بدانید اینها چه فرقی با هم دارند. توجه داشته باشید که کراش درباره پارچه به معنی پارچه ای با بافت ژولیده و آشفته است که باعث ایجاد چروک و چین در این مدل پارچه شده حال با این مقدمه راحت تر می توانید پی به معنای نام های مختلف پارچه ی کراش ببرید.

وال کراش:

به پارچه ی وال با حالت کراش، وال کراش می گویند. پارچه ی وال کراش به خاطر نخ زیادی که در آن به کار رفته است آبرفت دارد. مقدار لختی و کشسانی آن کمتر از انواع دیگر پارچه ی کراش است و در انواع ساده و طرح دار در بازار موجود است. مناسب لباس های تابستانه مانتو، سارافون و شومیز و… است.

دلتا کراش:

به آن ابر و بادی پلیسه، کراش پلیسه، کراش کبریتی و کراش راه راه  هم می گویند، کشسانی مطلوبی دارد، پلیسه های آن حالت عمودی دارد، در رنگ های مختلف و همچنین به شکل ساده و طرح دار در بازار موجود است.

هرآنچه که درباره پارچه ی کراش باید بدانیم

پارچه ی کراش برای چه لباس هایی مناسب است:

همانطور که گفته شد پارچه ی کراش جنس خنک و سبکی دارد و همین ویژگی مهم آن را برای دوخت انواع لباس زنانه جذاب کرده است. با توجه به رنگ های زیبا و جذابی که دارد برای دوخت انواع مانتو، سارافون، شلوار راحتی زنانه و شلوار راحتی دخترانه، شلوار خانگی راحتی زنانه و دخترانه، شومیز، پیراهن، ست شومیز و شلوار، دامن شلواری و … یک گزینه مناسب است.

هرآنچه که درباره پارچه ی کراش باید بدانیم

نکاتی که باید بدانید:

پارچه ی کراش برای دوخت شال و روسری نیز مناسب است. بعضی از انواع پارچه های کراش آبرفت دارند بنابراین اگر پارچه ی کراش برای دوخت لباس انتخاب کرده اید و یا لباس آماده ای با این جنس پارچه خریده اید قبل از دوخت و یا قبل از این که تغییری در قد لباس آماده خود ایجاد کنید بهتر است یک بار آن را بشویید. بهتر است لباس هایی که با پارچه ی کراش دوخته می شود لباس هایی با طراحی آزاد و راحت باشند.

نتیجه گیری:

پارچه ی کراش از جمله پارچه هایی است که مناسب برای فصول و ایام گرم سال بوده و مناسب برای لباس های زنانه است و اگر برای روزهای گرم سال در سدد خرید لباس زنانه هستید، کراش از پارچه های مناسب هست. وجود چروک از ویژگی های اصلی این پارچه است که از ویژگی های مثبت آن اتو خور بودن خوب آن می باشد. از آنجا که احتمال آب رفت دارند حتما بصورت طراحی آزاد سفارش دوخت داده شود. در پایان اگر قصد خرید لباس با پارچه کراش را دارید پوشاک کوهستانی بهترین گزینه ی برای خرید شلوار راحتی کراش زنانه و دخترانه می باشد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com     

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما