پارچه ی نخی

پارچه ی نخی

اولین پارچه که می توان گفت از نظر قیمت نسبت به سایر پارچه ها از قیمت کم تری برخوردار است پارچه ی نخی است. پارچه های نخی جزو پارچه های پرکاربرد در فصول گرم سال هستند این مسئله به دلیل این است که پارچه های نخی هادی حررات هستند و می توانند حررات بدن را به بیرون منتقل کنند و باعث شود افراد در فصول گرم سال گرمای کمتری را احساس کنند.

https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php
پارچه پیراهنی کشی

همچنین پارچه های نخی در برابر ساییدگی مقاوم هستند و قابلیت را دارند که به راحتی لکه گیری و شسته شوند. نکته ی حائز اهمیتی باید در مورد پارچه های نخی به آن اشاره کرد این است که پارچه های نخی به راحتی چروک می شوند و پس از شسته شدن امکان آب رفتگی آن ها نیز وجود دارد.

اما قیمت پارچه های نخی، قیمت پارچه های نخی بسته به این که برای چه نوع لباسی مورد استفاده قرار می گیرند متغییر است، برای مثال پارچه ی نخی که برای دوخت مانتو و یا شلوار از آن استفاده می شود با پارچه ای که برای دوخت پیراهن از آن استفاده می شود متفاوت است. همچنین به دلیل این که پارچه ی نخی پارچه ای خنک است از آن برای دوخت لباس هایی همچون بلوز، مانتو و شلوار برای فصول گرم سال استفاده می شود.

یکی از محصولاتی که در سایت پارچه دوزان عرضه می شود پارچه ی نخی است، شما می توانید برای خرید پارچه ی نخی به سایت

ارچه دوزان مراجعه کنید و  به صورت عمده پارچه ی نخی مدنظر خود را با متری ۱۵۵۰۰ تومان خریداری کنید. و یا از طریقهای زیر با در ارتباط باشید

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید.

اکبر خقی زهابی

تلفن همراه : 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@Gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما