پارچه ی ابروبادی

پارچه ی ابروبادی پارچه ای است که در فصل تابستان، سبک و استایل به خصوصی را با خود به همراه دارد. پارچه‌های مخصوصی نیز وجود دارند که در این فصل کاربرد دارند. در این فصل گرم همه به دنبال لباس‌هایی با پارچه‌های خنک، نرم و نازک هستند.

پارچه‌هایی مانند شانتون، نخی و حریر در تابستان طرفداران بیشتری دارند؛ اما یکی از پارچه‌های پر کاربرد و مورد علاقه، پارچه‌ ابروبادی است که برای لباس‌های زنانه بسیار مناسب و کاربردی است.

ممکن است قبلاً اسم پارچه‌ی ابروبادی به گوش شما خورده باشد و ممکن هم هست اولین باری باشد که اسم آن‌ها را می‌شنوید؛ شاید هم با آن‌ها آشنایی دارید اما به اسم نمی‌شناسید! در هر صورت نگران نباشید؛ قرار است در این مقاله بیشتر با پارچه ابر و بادی و انواع آن‌ها آشنا شویم.

پارچه ی ابروبادی چیست؟

 

بهتر است در ابتدا کمی بیشتر درباره‌ی پارچه ی ابروبادی بدانیم. این پارچه که به آن ماربل هم می‌گویند، از پارچه‌های پرطرفدار تابستانی است که برای دوخت انواع لباس زنانه مثل مانتو و بلوز زنانه استفاده می‌شود. پارچه ی ابروبادی از ترکیب چند رنگ تنیده شده‌اند. رنگ‌های انتخابی معمولاً از رنگ‌های متضاد یا نزدیک هم هستند.

البته امروزه خیلی از رنگ‌های متضاد استفاده نمی‌شود و بیشتر به دلیل بافت خاص و سایه روشن پارچه‌ها، به آن‌هاپارچه ی ابروبادی می‌گویند. پارچه ی ابروبادی بسیار خنک و نازک هستند. به همین خاطر برای دوخت مانتوهای تابستانه به دیگر پارچه‌ها ارجحیت دارند.

https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php

پارچه‌ی ابر و باد ریزش و ایستایی خوبی دارد؛ به همین دلیل لباس‌هایی که از این پارچه‌ها دوخته می‌شوند تنخور زیبایی دارند. این پارچه‌ها به دلیل نخی بودن، اغلب آبرفت دارند و ضد حساسیت هستند. می‌توانید با پوشیدن آن‌ها استایل زیبایی برای خود بسازید. پارچه‌ی ابر و باد معمولاً رنگ‌های روشن و شادی دارد که برای تابستان روحیه بخش است. این پارچه‌ها مدت زمان کمی است که وارد بازار شده‌اند؛ با این وجود طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و قیمت مناسبی هم دارند.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن های سفارش:

۰۹۱۶۹۵۵۸۶۲۷

۰۹۹۳۰۶۹۹۳۵۶

ایمیل:Akbar.z1351@gmail.com

کانال تلگرام :parchehdoozan@

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما