پارچه کت و شلواری

هرچند امروزه به دلیل کمبود وقت یا تفکر اقتصادی، بیشتر خریداران ترجیح می دهند از پارچه کت و شلوارهای آماده داخلی یا خارجی استفاده کنند، اما هستند گروهی از خریداران که به دوخت و کیفیت تن پوش خود اهمیت می دهند و طبق رسم قدیم هنوز هم به جای خرید لباس های آماده و شرکتی امروزی، هنر دست خیاط های ماهر و مورد اعتماد خود را برتن می کنند و به دید و بازدید عید یا مهمانی می روند.

parchedozan‫پارچه کت و شلواری‬‎
پارچه کت و شلواری
 ‫پارچه کت و شلواریparchedozan‬‎
پارچه کت و شلواری
 ‫پارچه کت و شلواریparchedozan‬‎
پارچه کت و شلواری
 ‫پارچه کت و شلواریparchedozan‬‎
پارچه کت و شلواری

اگر هنوز پایبند رسم و رسوم قدیمی هستید و زیاد به مدل های دوخته شده پشت ویترین مغازه ها اعتماد ندارید، بدون شک یکی از مشتری های پر و پا قرص بازار پارچه کت و شلواری بوده و برای انتخاب پارچه مناسب وقت زیادی خواهید گذاشت، چون استادکار و خیاط مورد اعتماد شما قیچی به هر پارچه ای نمی زند.

هرچند این روزها، تاریخ مناسبی برای خرید پارچه و البته سفارش دوخت کت و شلوار شب عید به خیاط نیست و باید از ماه های قبل برای دوخت لباس شب عید خودتان اقدام می کردید، اما به هرحال ممکن است به هر دلیلی موفق به این کار نشده باشید.

بنابراین بد نیست قبل از رفتن به بازار پارچه کمی از موجودی بازار مطلع باشید تا در تصمیم گیری سر در گم نشوید، اگرچه برای خرید پارچه حتما باید به مغازه مراجعه کنید و از نزدیک طرح، بافت و جنس پارچه را ببینید، ولی بازهم بد نیست با اطلاع قبلی وارد بازار شوید. اگر پایتخت نشین هستید، بازارهای خرید پارچه کت و شلوار به چهار نقطه تهران ختم می شود و هرچند تا سه دهه پیش خیابان لاله زار مرکز اصلی بود، اما ظاهرا از آن بورس قدیمی فقط چند مغازه با خاطره هایی زیبا باقی مانده است و باید سراغ دیگر نقاط رفت.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما