پارچه پرده ای

پارچه پرده ای یکی از ابزارهای مهمی است که نقش تعیین کننده‌ای در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد. به همین دلیل نمی‌توانید از کنار این موضوع به سادگی بگذرید و هر نوع پرده‌ای را برای منزل انتخاب کنید.
در حال حاضر انواع مختلفی از پارچه پرده‌ ای با متریال، رنگ و طرح متنوع در بازار موجود هستند  و ممکن است ندانید که کدام یک بهتر و مناسب‌تر هستند. به همین دلیل در این مقاله  با فاکتورهای مهم و راهنمای خرید پارچه پرده ای در خدمت شما هستیم و در ادامه انواع متریال برای خرید پارچه پرده ای را بیان می‌کنیم،

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
7 فاکتور استثنایی برای خرید پارچه پرده ‌ای
خرید پارچه مناسب پرده
انتخاب درست پارچه پرده ای راهکاری اصولی برای زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون خانه است. در این بین پارچه‌های متنوعی مانند پنبه، ابریشم، مخمل و… برای انتخاب وجود دارد که می‌توانید بر اساس سلیقه خود و هارمونی فضای خانه، گزینه مناسب و بهتر را به کار بگیرید. اما جدای از سلیقه شخصی، در هنگام خرید پارچه پرده ای باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید.
  1. ماندگاری: اگرچه برخی از پارچه‌ها بسیار جذاب هستند، اما دوام چندانی ندارند. اگر تنها موضوع مهم برای شما تغییر دکور و زیبایی آن است و به تغییر معتقد هستید، می‌توانید سراغ هر پارچه‌ای که دوست دارید، بروید. اما در صورتی که به دنبال تغییرات مداوم در دکوراسیون نیستید، حتما پارچه‌ای با استقامت و مقاومت بالا مانند کتان و مخمل استفاده کنید.
  2. سهولت در نگهداری: بسیاری از پارچه‌ها مانند ابریشم و مخمل نیاز به شستشوی دقیق و با احتیاط دارد. اما پارچه‌های تولید شده با الیاف مصنوعی را به راحتی می‌توانید در خانه بشویید، بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود.
  3. پرده مقرون به صرفه: پارچه‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند. برای خرید پارچه پرده ای بهتر است بدانید که گران‌ترین و بهترین نوع پرده از جنس ابریشم طبیعی است و پنبه یکی از کم هزینه ترین پارچه‌ها است.
  4. پرده مناسب دکوراسیون: شما نمی‌توانید برای تمامی اتاق‌ها و پذیرایی از یک مدل پرده با متریال یکسان استفاده کنید. اصولا پارچه‌های مختلف، کاربردهای متفاوتی دارند. برای اتاق‌های خواب بهتر است از پارچه‌های ظریف و روشن استفاده کنید. همچنین در فضای پذیرایی بیش از هر چیز باید به فکر زیبایی و لوکس بودن پرده باشید که با سایر وسایل هارمونی داشته باشد.
  5. روشنایی طبیعی: هنگام خرید پارچه پرده ای، پارچه را بر اساس نور طبیعی اتاق انتخاب کنید. برخی پارچه‌ها در معرض نور خورشید آسیب می‌بینند و کمرنگ می‌شوند؛ به همین دلیل برای اتاق‌های آفتابی مناسب نیستند.
  6. تعدیل دما: برخی از پارچه‌ها به تعدیل دمای اتاق کمک می‌کنند و گرما را دورن خود نگه می‌دارند. مخمل، جیر و توید از جمله این پارچه‌ها هستند که گزینه مناسبی برای فصل زمستان و مناطق سردسیر است. در مقابل، اگر به دنبال اتاقی خنک هستید، به سراغ پارچه پنبه‌ای بروید.
  7. نمای پرده: پارچه‌های مختلف دارای ظاهر متفاوتی هستند و نمای متفاوتی به دکوراسیون می‌دهند. اگر می‌خواهید پرده ظاهری براق و ظریف داشته باشد، به سراغ ابریشم طبیعی و مصنوعی بروید.
    اگر به دنبال ظاهری شیک و ساده در پرده دکوراسیون منزل هستید؛ خرید پارچه پرده ای کتان و مخمل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
    برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید
    اکبر حقی زهابی
    تلفن سفارش:
    واتساپ : 09169558627
    واتساپ : 09930699356
    تلگرام: @parchehferosh
    ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com
    https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما