پارچه های پیراهنی

پارچه های پیراهنی مردانه و زنانه

https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php
پارچه پیراهن مردانه

آشنایی با پارچه های پیراهنی  و اطلاع از قیمت خرید عمده انواع پارچه پیراهنی در بازار های فروش، لازمه کار سری دوزی ها پیراهن های مردانه و زنانه است. برای درک بیشتر اهمیت و چالش های موضوع بد نیست سوالاتی مطرح شود!

– در کشوری که بیش از ٧٩ میلیون جمعیت دارد باید چه مقدار پیراهن در سال تولید شود؟ آیا واقعا تمام نیاز کشور به پیراهن توسط تولیدی های پوشاک ایرانی تولید می شود یا حجم انبوه آن رسمی و غیر رسمی وارد خواهد شد؟

آیا آمار واردات پارچه و پوشاک به صورت رسمی، باید جز افتخارات گمرک کشور باشد؟

آیا می دانید بازار بهترین انواع پارچه پیراهن مردانه و زنانه کجاست؟ از قیمت فروش عمده انواع پارچه مردانه پیراهنی و نحوه خرید اینترنتی آن مطلع هستید؟

به نظر شما کارخانجات تولید پارچه و تولیدی های پوشاک، محصول خوب تولید می کنند و یا این که خوش سلیقه هستند و با نیاز روز جامعه خود را وقف می دهند که میل مردم به خرید پوشاک خارجی را کم کنند؟

پیراهن در دو نوع مردانه و زنانه تولید می شود که آقایان تمایل بیشتری به استفاده از آن دارند. پیراهن پر مصرف ترین پوشاک برای آقایان می باشد در نتیجه حوزه پر درآمدی خواهد بود.

در وهله اول شاید به ظاهر فکر کنید که انتخاب پارچه برای پیراهن کاری آسان خواهد بود!

قبل از خرید بهتر است ابتدا با سیستم توزیع پارچه و ضرر های احتمالی این راه بیشتر آشنا شوید.

برای خرید و فروش با ما تماس بگیرید


اکبر حقی زهابی



ایمیل : akbar.z1351@gmail.com

کارخانه تولید پارچه پیراهنی :

تولید و بافندگی پارچه پیراهنی بخش عظیمی از صنعت نساجی کشور را دربرگرفته که بیش از هزار واحد تولیدی به خصوص در شهر اصفهان و یزد در این زمینه فعالیت دارند. حجم بالای تقاضا، تنوع سلیقه ها و مد گرایی انگیزه ای برای تولید میلیون ها متر از انواع پارچه های مورد مصرف پیراهن های مردانه و زنانه شده است.

اما برای تداوم چرخیدن چرخ کارخانه و انگیزه برای تولید باید چه کرد؟ مشتری اصلی محصولات یک کارخانه نساجی کیست؟

کارخانجات نساجی دو گروه مشتری دارند :

١-تولیدی های پوشاک ( ایرانی یا خارجی )

٢-عمده فروشان پارچه

پارچه فروشان عمده نیز دو دسته مشتری دارند :

الف) کارگاه های تولیدی های پوشاک داخل کشور!

ب) پارچه فروشی های خرده

در این سیستم توزیع پارچه اگر به هر دلیلی پارچه ای مطابق میل مصرف کننده نهایی تولید نشود همگی به نحوی ضرر خواهند کرد ولی تولیدی پوشاک از همه بیشتر!!!

عمده فروش داستان ما که یا جنس را به یک تولیدی یا پارچه فروش می فروشد و یا اینکه نمی فروشد و جنس را به کارخانه مرجوع می دهد. کارخانه هم یا باید بار مرجوعی را بپذیرد یا چک برگشتی عمده فروش را!

البته عمده فروش هم خواه ناخواه متحمل ضرر خواهد شد که حداقل آن هزینه های رفت و برگشت بار است چه از جانب مشتریان خود چه مرجوعی به کارخانه!

در راس این هرم کارخانه تولید کننده پارچه می باشد که اگر به فاکتور های مهم تولید از جمله طرح و نقش و مرغوبیت جنس توجه نکنند و دست به تولید بزنند زنجیره ای از مشکلات برای چندین فعال این حوزه به وجود می آورد.

کوچکتر از آن هستیم که به کارخانجات با تجربه کشور درس بدهیم ولی لا اقل برای جلوگیری از ضرر خود هم که شده، الزاما باید به طراحی پارچه، الیاف مصرفی، تراکم بافت و مواردی از این قبیل توجهی ویژه تر کنند.

پارچه های پیراهنی تولید ایران در اکثر موارد توانسته رضایت مصرف کننده ایرانی را برآورده کند ولی روی سخن بیشتر با تولیدی های پوشاک کشور است تا در این زنجیره کمترین ضرر را متحمل شوند.

در سایت روچی اطلاعات جامعی هست که مطمئنا به شما کمک خواهد کرد. در این مطلب به بررسی پارچه پیراهنی می پردازیم.

معرفی پارچه های پیراهنی :

پارچه مورد مصرف برای پیراهن از پارچه های تخت بافت ( تار و پودی ) به شمار می رود که با الیاف مصنوعی، طبیعی و یا مخلوطی از هر دو معمولا با عرض ١۵٠ سانتی متر ( در مواردی با عرض ١۵۵ سانت ) در دو نوع ساده و طرح دار تولید و تکمیل خواهد شد. علاوه بر بافت و نوع الیاف مصرفی به این موضوع هم توجه کنید که نوع تکمیل پارچه از مهمترین فاکتور های کیفیت یک پارچه مناسب پیراهن است. تکمیل پارچه در کیفیت زیر دست نقش به سزای دارد!

( طاقه های پارچه پیراهنی معمولا به صورت کتابی می باشد که هر توپ آن ۴٠ یا ۵٠ متر است. )

 

فاکتور های مهم در انتخاب و خرید پارچه پیراهنی :

در انتخاب پارچه حس بینایی و حس لامسه انسان بهترین ابزار هستند. مشتری ابتدا با چشم، ظاهر پارچه را نگاه می کند و اگر خوشش بیاید تصمیم می گیرد که آن را لمس کند. سپس با لمس کردن پارچه و لباس تصمیم می گیرند که خرید کنند یا نکنند!

در نتیجه طرح و رنگبندى، نوع الیاف تار و پود پارچه و زیر دست پارچه از موارد مهم در انتخاب و خرید پارچه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما