پارچه ملحفه ای کودک

پارچه ملحفه ای کودک

پارچه ملحفه ای کودک به صورت عمده و جزیی در فروشگاه های معتبر در سراسر ایران انجام می شود.از آنجا که اتاق خواب کودک مساله مهمی برای همه والدین می باشد.و انتخاب رنگ و طرح مناسب برای روتختی و لحاف و تشک فرزند دلبندمان که متناسب با وسایل و رنگ دیوار اتاق باشد، اهمیت زیادی دارد. بنابراین در این زمینه باید اطلاعات کافی داشته باشیم.
همه کارخانه های نساجی ایران به تولید پارچه ملحفه ای با رنگ های شاد و کودکانه و در طرح های متنوع مطابق با سلیقه های خانواده فعالیت دارند.
اما این سوال پیش می آید که از کجا و از چه راه مطمئنی می توان بهترین پارچه ملحفه ای را خریداری نمود؟
برای کسب اطلاعات لازم از جنس و طرح های پارچه ملحفه ای کودک با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید. تا جوابگوی تمام سوالات شما درباره ی قیمت ملحفه کودک  و انواع مختلف آن باشد.

پارچه ملحفه ای کودک

چه جنس ملحفه ای مناسب کودک است؟

از انجا که کودک بیشتر ساعت شبانه روز در نوزادی در خواب است و بعد از آن در کودکی نیز داشتن جای خواب مناسب و راحت در رشد و روحیه کودک تاثیر گذار است پس باید ملحفه ای که جهت تشک و بالشت و روتختی انتخاب می شو، دارای جنس باکیفیت و لطیف بدون ایجاد حساسیت باشد.
اما از بین انواع ملحفه کودک تولید شده در کارخانه های نساجی کدام نوع را باید انتخاب کرد؟
ست پارچه ملحفه ای کودک چون زیاد شستشو می شود باید از جنس بادوام انتخاب شود که دارای ثبات رنگ و چاپ باشد به طوری که پس از چندین بار شستشو رنگ و طرح پارچه به شکل اول باقی بماند.

ویژگی های پارچه ملحفه ای کودک

بهترین پارچه ملحفه ای کودک

پارچه ملحفه ای مورد استفاده جهت تشک و روتختی و باشت اتاق خواب کودکان بیشتر از طرح های فانتزی و عروسکی می باشد.و از آنجا که به کودکان خود توجه زیادی داریم باید از پارچه ملحفه ای باکیفیت که دارای لطافت و نرمی و بدون حساسیت باشد برای سرویس خواب کودک خود استفاد کنیم. بنابراین الیاف به کار رفته در تولید پارچه ملحفه ای کودک از موارد بسیار تاثیر گذار در خرید بهترین ملحفه کودک می باشد.
این نوع ملحفه باید طوری انتخاب شود که کودک عزیزمان در زمان استراحت احساس راحتی کند. و در فصل تابستان ایجاد تعریق و گرما نکند.پارچه ملحفه ای از جنس صد در صد پنبه یا تترون برای این منظور پیشنهاد می شود.البته پارچه تترون عروسکی با عرض ۱۵۰ سانتی متر نسبت به سایر پارچه ملحفه ای بالاترین مصرف برای تختخواب کودک و نوجوان را دارد.
انواع پارچه های با طرح شخصیت های کارتونی ابرانی و خارجی مثل بن تن، باب اسفنجی، براه ناقلا و … برای تشک و لحاف کودک و نوجوان مورد پسند است.

بهترین پارچه ملحفه ای کودک

تولید بهترین پارچه ملحفه ای کودک

پارچه ملحفه ای کودک همانند سایر پارچه ها در انواع رنگ ها و طرح های شاد و زیبا در کارخانه های نساجی ایران در متراژ بالا تولید می شود.به طوری که تولید پارچه ملحفه ای ایرانی از نظر کیفیت و طرح و مدل توانسته با نمونه ها تولید شده در خارج از کشور به طور همزمان انجام شود و یا حتی از نمونه های خارجی پیشی گیرد.و طراحان پارچه با ارائه مدل های جدید به کارخانه های نساجی که نوع پسرانه و دخترانه نیز در آن تفکیک شده است، فعالیت دارند. این نوع از پارچه های ملحفه ای تولید شده توانسته پاسخگوی نیازها و سلیقه های مصرف کنندگان و فروشندگان پارچه باشد.

تولید پارچه ملحفه ای کودک

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتشاپ 09169558627

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما