پارچه مخمل-پارچه دوزان -مرکز خرید و فروش انواع پارچه

پارچه مخمل یکی از گرانترین پارچه ها می باشد که در تهیه لباس ، پرده ، لباس های عروس و… مورد استفاده قرار می گیرد . بیشتر مردم قدرت خرید نوع مرغوب این پارچه زیبا و گرانقیمت را ندارند و از نوع ساده و کم مرغوبتر آن استفاده می نمایند . پارچه مخمل دارای رنگها مختلف ( آبی ، قرمز، جگری ، مشکی ، سرمه ای ، و…) است .

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
Image result for ‫عکس پارچه مخمل‬‎
Image result for ‫عکس پارچه مخمل‬‎
Image result for ‫عکس پارچه مخمل‬‎
Image result for ‫عکس پارچه مخمل‬‎
Image result for ‫عکس پارچه مخمل‬‎

در حال حاضر پارچه مخمل به صورت فراوان در دسترس همه می باشد و مردم می توانند این پارچه را به راحتی تهیه نمایند . دوخت این پارچه برای خیاطان ماهر و چیره دست راحت می باشد .

پارچه مخمل پارچه ای است که با توجه به زیبایی خاص در اندام بسیار شیک می باشد از این پارچه جهت پرده  سالن های بزرگ و سالن های جلسات و مراکز اجلاس مهم استفاده می شود . صاحبان درآمد و سرمایه داران و ثروتمندان نیز جهت پرده منازل مسکونی خود از این نوع پارچه استفاده می کنند.

وزن پارچه مخمل معمولاً سنگین است که یکی از معایب آن است زیرا  کسانی که از آن بعنوان لباس استفاده می کنند فقط جهت مجالس و برای مدت زمان کوتاه می توانند آنرا تحمل کنند . اما با توجه به دوام و ضخیم بودن پارچه فوق الاشاره تا مدتها می توان از آن استفاده نمود و احتمال پارگی و یا تغییر رنگ این پارچه کم است . با توجه به در دسترس بودن این پارچه می توان به راحتی در مراکزخرید و فروش پارچه و یا دیگر فروشگاهای پارچه آن را تهیه نمود .

پارچه مخمل ساده درجه ۱

فروش مخمل ساده جنس مرغوب  مناسب جهت دوخت پیراهن کوتاه و بلند، کت و مانتویی

پارچه داران – مرکز خرید و فروش انواه پارچه

مدیر : اکبر حقی زهابی

شماره تماس : 09169558627

پست الکترونیکی : akbar.z1351gmail.com

عرض پارچه: 130 سانتی متر

قیمت هر متر : 9000تومان

اندازه هر طاق : 70 متر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما