پارچه فاستونی

پارچه فاستونی پارچه ای است که پوشاک تهیه شده از آن به خصوص کت و شلوار در مرد ها اعتماد به نفس ایجاد می کند و بی شک رسمی ترین و همگانی ترین نوع پارچه در پوشاک مردانه می باشد.

کت و شلوار بی شک جامه ای مشترک میان ملل مختلف است و تقریبا در تمام کشور های دنیا از آن استفاده می شود. از این موضوع می توان به مصرف انبوه پارچه فاستونی در سطح وسیع و عمده آن در جهان پی برد.

مصرف این پارچه فقط مختص پوشاک مردانه نیست بلکه در البسه خانم ها مثل دامن، مانتو و یا لباس مجلسی و غیره استفاده های مختلفی دارد.

فاستونی آنقدر مورد علاقه خانم ها نیز بوده که کلماتی مثل مدل مانتو های زنانه فاستونی، طرح و مدل کت و دامن زنانه فاستونی و یا شلوار فاستونی زنانه از عبارت پیشنهادی موتور های جستجو اینترنتی شده و حاکی از علاقه خانم ها به دوخت البسه با این پارچه را دارد.

( برای مزون فاستونی و مشاهده مدل ها و الگوی دوخت جدید شلوار، کت و دامن زنانه می توانید از سایت روچی استفاده کنید )

باید به این موضوع نیز اشاره شود که بسیاری از تولیدی ها برای دوخت لباس فرم کار و یونیفرم اکثر ادارات، شرکت ها، موسسات و کارمندان نهاد های دولتی و غیر دولتی و حتی لباس فرم مدارس و بانک ها از این پارچه شیک و لوکس بهره می برند.

محبوبیت فاستونی به اندازه کافی قدرت داشته که توانسته حجم عظیمی از سرمایه گزاری را به خود جذب کند به صورتی که بهترین برند های بزرگ و مشهور پوشاک آقایان به خاطر آن ایجاد شد. در ایران می توان به برند های قابل احترام هاکوپیان، گراد، ماکسیم و ایکات اشاره کرد که به صورت حرفه ای در زمینه تولید پوشاک به خصوص کت و شلوار فعالیت می کنند.

پارچه دوزی
فاستونی

اهمیت پارچه فاستونی در صنعت نساجی :

بورس فروش پارچه فاستونی از پارچه فروشی های کوچک تا عمده فروشی های فاستونی در هر شهر همیشه با معاملات پر رونق برای کسب و کار همراه بوده و هست.

با توجه به مصرف بسیار بالای این پارچه خوب می توان نتیجه گرفت که تولید و عرضه آن نیز با سود چشمگیری همراه است. هم اکنون در تمام بازار های بزرگ پارچه در شهر های مختلف می توان فاستونی را یافت که نشان دهنده محبوبیت آن است. اکثر پارچه ها پیک مصرف دارند در حالی که پارچه فاستونی کت و شلواری در تمام ایام سال از بازار فروش گرمی برخوردار است.

خرید و فروش های عمده فاستونی به صورت واضح توانسته به اقتصاد صنعت نساجی کشور های مختلف کمک ویژه ای کند.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس : 09169558627

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما