پارچه ساتن کش

جنس پارچه ساتن کش به تازگی به بازار وارد شده است که قیمت انواع آن نیز اعلام شده است.
پارچه ساتن کش پارچه ای است که کمی حالت و خاصیت کشی دارد و خیلی ها آن را با ریون اشتباه می گیرند در حالی که از جنس همان ساتن است فقط برای خوش حالت گرفتن لباس های دوخته شده از آن حالت کشی دارد.
چروک نمی شود و احتیاجی به اتو کشیدن ندارد.
این پارچه ساتن را با قیمت مناسب می توانید از فروشگاه پارچه ما تهیه کنید.

آیا می دانستید بزرگترین تولیدی پارچه در ایران قصد دارد تا تولید پارچه ساتن کش طرح دار را نیز به انواع محصولات خود در عرضه به بازار اضافه نماید.
اینکه بتوانیم نمونه مدل هایی از پارچه ساتن کش را در بین تولیدات داخلی داشته باشیم قطعا در امر نساجی و پوشاک قدم بزرگی پیش رو خواهیم داشت زیرا یکی از پرفروش ترین پارچه های زنانه همینپارچه ساتن کشی است که تقاضای بالایی را نیز از همین مدل پارچه زنانه در بازار داخلی شاهد هستیم.

آیا قیمت انواع پارچه ساتن خارجی را می دانید؟ از بین آنها چند طرح را مناسب کسب و کار خود می دانید و برای خرید آن اقدام خواهید کرد؟
پارچه ساتن از انواع کار های خارجی انتخاب می شود که البته نمونه های رومیزی، مبلی و پرده ای را نیز در ایران تولید می کنند اما مدل پارچه های ساتن لباسی را از بین انواع کالا های وارداتی خواهیم داشت. اجازه دهید چندین مدل از انواع آن را برایتان برشمریم.
پارچه ساتن عاشقی
پارچه ساتن ابریشم
پارچه ساتن استات
ساتن ژله ای
ساتن آمریکایی
این چند مدل پارچه ساتن جزو معروف ترین پارچه هایی هستند که به عنوان کار خارجی از آن نام خواهیم برد.

پارچه ساتن رومبلی

قیمت جدید پارچه ساتن رومبلی طلاکوب را از طریق دفاتر پخش نمایندگی به دست بیاورید تا بتوانید خرید های خود را به صورت مستقیم انجام داده باشید. اگر به یا داشته باشید تا چند سال پیش پارچه های ساتن طلاکوب که برای مبلمان مد شده بود و خانم ها خیلی …

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما تماس حاصل نمایید.

اکبر حقی زهابی

تلفن :09169558627

ایمیل: Akbar.z1351@yahpp.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما