پارچه دوزان – مرکز خرید و فروش انواع پارچه

پارچه های ترگالت ساتن به صورت چروک و با نرخ های ارزان تری در مرکز های خرید و فروش عمده منسوجات عرضه می شوند و برای دوخت کاور، پرده و … کاربرد دارند.
قطعا با موارد مصرف این نوع پارچه های ساتن آشنایی دارید و نرخ خرید و فروش هر طاقه ساتن ترگالت یا چروک رو به خوبی می دانید.
اگر مقایسه ای بین نرخ خرید و فروش پارچه های ساتن ترگالت موجود در بازارهای نساجی و نمونه هایی که در فروشگاه های عدلی و رسمی توزیع پارچه های برند و درجه یک انجام دهید، متوجه ارزان بودن هر طاقه پارچه ساتن چروک در نمایندگی های اصلی خواهید شد.
پارچه های ترگالت علاوه بر مدل چروک که کاربرد بسیاری هم دارند، به صورت ترگالت تابیده هم موجود است که در پرده فروشی ها بسیار از آن استفاده می شود.
نمونه کامل رنگ بندی ترگالت چروک و تابیده و سایر ساتن های دیگر به همراه لیست قیمت در مراکز عمده ای خرید و فروش ارزان پارچه  موجود است و به راحتی می توانید، با مدل های مختلف ساتن بیشتر آشنا شوید.
نمونه پارچه های مخصوص کاور مبلمان نیز در این عمده فروشی ها موجود است و به راحتی می توانید بهترین ها را انتخاب کنید.مرکز خرید و فروش انواع پارچه – پارچه دوزان این افتخار را دارد که درخدمت هموطنان گرامی بهترین و ارزان ترین پارچه ها را ارائه نماید .

جهت بازدید و خرید می توانید به سایت https://parchedozan.irمراجعه نمایید

پارچه حریر پرده ای

هر متر:14500 تومان

هر طاقه725,000 تومان

راه های ارتباطی:

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

پارچه دوزان

مرکز خرید و فروش انواع پارچه

مرکز خرید و فروش انواع پارچه

شماره موبایل: 09169558627

مدیر

اکبر حقی زهابی

اکبر حقی زهابی

پست الکترونیکی: akbar.z1351@gmail.co

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما