پارچه دورس تو کرکی

پارچه دورس تو کرکی

پارچه دورس تو کرکی یکی از محصولات بسیار موردپسند برای افرادی که علاقه مند به انواع لباس پاییزی اند می باشد و دارای مصارف بسیاری می باشد. همچنین قیمت پارچه دورس توکرکی پاییزی به عواملی چون نوع عرضه و میزان کیفیت و جنس آن نیز وابسته می باشد.

این پارچه ها به روش های مختلفی در سراسر کشور نیز به فروش می رسد از این رو افراد در فصل پاییز می توانند آن را به راحتی خریداری نمایند و از آن استفاده کنند.

پارچه دورس تو کرکی

چرا پارچه دورس مناسب هوای سرد است؟

چرا پارچه دورس مناسب هوای سرد است؟پارچه دورس یکی از انواع پارچه هایی می باشد که افراد از آن استفاده بسیاری نیز می کنند و نوعی پارچه مورد قبول برای افراد به شمار می آید.

همچنین این پارچه در طرح و رنگ های بسیار متنوع و زیبایی نیز تولید می شود و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و دارای سه نوع: پارچه دورس سه نخ، پارچه دورس کج راه و پارچه دورس گلکسی نیز می باشد که هر یک دارای ویژگی های مختلفی است.

پارچه دورس دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است و جنسی بسیار ضخیم دارد که از ورود هوای سرد به داخل آن نیز جلوگیری می کند. همچنین این پارچه دارای بافت های گوناگونی است که در فصل زمستان لباس مناسبی برای دوخت گرمکن ورزشی برای افراد به حساب می آید.

پارچه دورس پنبه که مقادیر زیادی از الیاف های تشکیل دهنده موجود در آن از جنس پنبه می باشد دارای گرمای بسیاری است و همچنین ضخامت نسبتا بالای آن از ورود هوای سرد به داخل آن، جلوگیری می کند.

علاوه بر این لازم است بدانید که این پارچه برای دوخت انواع گرمکن ها و لباس ها و ست های ورزشی گرم بسیار مناسب است و  برای استفاده از سویشرت بچگانه هم از آن استفاده بسیاری می شود و در فصول پاییز و زمستان دارای کاربردها و استفاده گوناگونی می باشد.

خرید پارچه دورس پنبه تو کرکی مشکی

خرید پارچه دورس پنبه تو کرکی مشکی امروزه با توجه به میزان افزایش کارایی و کاربردهایی که پارچه دورس نخی دارد و همچنین کارایی بالای آن در استفاده از انواع لباس های پاییزی، لذا میزان استفاده از آن دوبرابر شده است و بازار بسیار پر رونقی را برای خریداران این محصولات در کشور رقم زده است.

از این رو خرید پارچه دورس پنبه تو کرکی مشکی به روش های مختلف عمده و تکی نیز انجام می گیرد و افراد می توانند این محصولات را نیز به راحتی خریداری نمایند و از آن استفاده کنند.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتشاپ 09169558627

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما