پارچه تترون

پارچه تترون

پارچه تترون از جنس پلی‌استر ویسکوز یا ویسکوز پنبه و فلامت تشکیل شده‌اند که بالغ بر ۱۵۰ کالیته رنگ تنوع در رنگ‌بندی دارد. پارچه تترون معمولا در عرض‌ های ۹۰ ،۱۲۰، ۱۵۰ تا ۱۸۰ ، ۲۰۰، ۳۰۰ سانتی‌متری و طول دو یا سه متر به بازار ارائه می‌شوند. نساجی بروجرد مفتخر است که با بالاترین تراکم تار و پود با کیفیت و جنسی عالی و قیمتی مقرون به صرفه در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون به بازار عرضه می‌کند.

پارچه تترون

آشنایی با انواع پارچه تترون و کاربرد آن ها

انواع پارچه تترون را از نظر نوع مواد اولیه بکار رفته شده در آن می توان به دو دسته تقسیم نمود

  1. پارچه تترون بافته شده از نخ ویسکوز پنبه ای:

معمولاً از این مدل پارچه های تترون به علت خنکی در دوخت پیراهن های مردانه تابستانی استفاده می شود. عرض این مدل از پارچه های تترون به طور معمول ۱۵۰ سانتی متر و رنگ سیاه و سفید آن جزو پر مصرف ترین رنگ هاست.

     2. پارچه تترون بافته شده از الیاف پلی استر:

این گونه تترون ها دارای تنوع بسیار زیادی در شکل و طرح هستند و به طور معمول در تولید چادر های زنانه و مقنعه و دوخت چادر هایی برای کودکان به خصوص در جشن های تکلیف به کار میرود.عرض این مدل از پارچه تترون بر اساس دوخت مورد نظر که چادر باشند یا مقنعه می تواند ۹۰ ،۱۱۰، ۱۵۰یا ۱۸۰ سانتی متر باشد.

انواع پارچه تترون بر اساس نوع کاربرد

  • پارچه تترون ساده:

پارچه تترون ساده دارای بافتی نرم و لطیف بوده، به همین دلیل از آن برای دوخت لباس نوزاد، لباس بچه گانه  و همچنین  دوخت لباس های راحتی در منزل استفاده می شود.

  • پارچه تترون بیمارستانی:

بیمارستان محیطی است که می تواند آلودگی ها و حساسیت هایی را برای کارکنان و بیماران به همراه داشته باشد، به همین دلیل لازم است برای کسانی که در بیمارستان مشغول به کار هستند و یا بیماران بیمارستانی لباس هایی را در نظر بگیرند که جنس آن ضد حساسیت باشد مانند جنس تترون. علاوه بر آن لباس های بیمارستانی باید شامل ویژگی هایی باشد که کارکنان و بیماران بتوانند در آن احساس راحتی کنند و مقرون به صرفه نیز باشد مانند ویژگی های سبکی، لطافت و مقاومت در برابر شستشوی زیاد که همه این ویژگی ها را می توان در پارچه های تترون یافت.

  • پارچه تترون ملحفه ای:

پارچه های تترون به علت تنوعی که در طرح و رنگ دارند مناسب برای استفاده به عنوان ملحفه و روتختی نیز هستند که بر حسب سلیقه می توان طرح های مختلف آن را خریداری نمود.

مثلاً برای کودکان دختر طرح عروسک دار آن و برای کودکان پسر طرح اتومبیل دار آن قابل خریداری است. عرض پارچه های تترون ملحفه ای معمولاً ۱۱۰ سانتی متر و دو متر است .

  • پارچه‌های تترون کشی:

یکی دیگر از انواع پر طرفدار تترون ها پارچه تترون کشی است که در فرایند تولید و بافت آن مرحله ای اضافه تر نسبت به بافت سایر مدل های تترون ها وجود دارد. این مرحله اضافه، مرحله کشسانی است. در مرحله کشسانی به پارچه خاصیت کش آمدن اضافه می شود، به همین علت در بازار به آن ها پارچه های تترون کشی می گویند.

نساجی بروجرد یکی از تولید کنندگان معتبر انواع پارچه و کالای خواب در کشور به حساب می‌آید که پارچه های تترون با کیفیت و مقرون به صرفه ای را با توجه به نیاز مشتری و برای هر سلیقه ای تولید می کند و در اختیار خریداران قرار می دهد. این شرکت شعبه‌ های مختلفی را در اکثر شهرهای ایران دارد که می توانید برای خرید پارچه های با کیفیت به نزدیک تربن شعبه در دسترس مراجعه کنید.

کیفیت و ویژگی های بارز پارچه های تترون

  • ضد حساسیت بودن مقرون به صرفگی و ارزان بودن نسبت به کیفیت آن
  •  تنوع در طرح و رنگ
  • دارای جنسی نرم و لطیف
  •  خنک بودن
  •  عرض های متفاوت بر اساس نیاز مشتری و نوع دوخت مورد نظر
  •  ثبات رنگی
  • مقاومت
  •  چروک نشدن
  •  سبکی و راحتی آن

اکنون که ویژگی های بارز پارچه های تترون را ذکر نمودیم بهتر است به چند مورد آن بر اساس اهمیتی که دارند بپردازیم

  • لطافت و نرمی:

میزان لطافت پارچه های تترون از ویژگی‌دهایی محسوب می شود که بسیار مورد توجه خریداران آن قرار گرفته. نرمی و لطافت در لباس باعث می شود که مشتری احساس آرامش و راحتی را در آن تجربه کند به همین سبب نیزپارچه‌ های تترون یکی از انواع پر طرفدار در خرید و دوخت البسه محسوب می شوند.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما