فروش پارچه های اسپان باند، تترون بیمارستانی، لباس کار

فروش پارچه اسپان باند. تترون بیمارستانی. لباس کار

فروش پارچه اسپان باند. تترون بیمارستانی. لباس کار

 رنگین بافت اصفهان
09169558627
فروش پارچه های اسپان باند، تترون بیمارستانی، لباس کار و… با بهترین کیفیت و محصولات تمامی نساجی های در مرکز خرید وفروش انواع پارچه انجام می پذیرد. در خرید پارچه به کیفیت توجه زیادی باید شود زیرا امروزه عده ای با فروش پارچه های بی کیفیت و ارزان مردم با تشویق می نمایند . ما کیفیت اجناس خود را تظمین می نماییم.
ارسال تمامی خریدهای غیر حضوری به مقصد توسط باربری در کمترین زمان ممکن.
با خرید از این مرکز می توانید بدون نیاز به مراجعه به تهران و دیگر شهرها خرید خود را انام داده و اجناس خود را در شهر خود تحویل بگیرید کافی است با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید .

بهترین مرکز فروش مستقیم انواع پارچه های اسپان باند یکبار مصرف، تترون بیمارستانی، پارچه لباس کار و فرم مدارس فدک در دو جنس ترگال و کجراه با کیفیت عالی در رنگ بندی متنوع به صورت عمده عرضه می شود.

فروش محصولات کارخانه نساجی فدک، تک، زرین پود، رنگین بافت، ونوس و….
خریداران محترمی که نیاز به انتخاب رنگ برای خرید محصولات خود را دارند، ما با ارسال کالیته پارچه به آنان در انتخاب رنگ پارچه مورد نظر کمک می کنیم. شما جهت خرید فقط با شماره های تلفن زیر تماس بگیرید.

  • در صورتی که از پارچه های خارجی استفاده می نمایید می توانید آنها با مناسب ترین قیمت را به راحتی از ما خریداری نموده و خرید خود را دریافت نمایید.
    ارسال پارچه به تمام نقاط مختلف ایران. فروش پارچه های ترگال تترون کجراه مکانیک پرشیا طرحدار چهار خانه تترون بیمارستانی لباس کار فرم مدارس اسپان باند یکبار مصرف و…. در رنگبندی های متنوع

برای خرید و فروش انواع پارچه های ایرانی و خارجی با ما در ارتباط باشد.

مرکز خرید و فروش انواع پارچه 

اکبر حقی زهابی

تلفن :09169558627
تلفن :09930699356

ایمیل: Akbar.z1351@gmail.com

کانال تلگرام :tTme/parchefrosh

واتساپ :09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما