انواع پارچه کجراه برای خرید

انواع پارچه کجراه برای خرید

آیا انواع پارچه کجراه را برای خرید می شناسید؟ فرق جنس پارچه های کجراه را می دانید؟ اینکه کدام مدل از چه الیافی برای چه کاربردی مناسب است؟
پارچه های کجراه مدل های مختلف دارند، برای مصارف متفاوتی می توان پارچه کجراه را به کار برد که می توان به چندین مورد اشاره داشت.

لباس کار
لباس رستوران
لباس فرم
شلوار کردی
شلوار راحتی
زیرشلواری
اما اجازه بدهید اینبار به جای موارد مصرف پارچه کجراه به جنس خود پارچه و مدل هایی که می توان برای بافت الیافش در نظر گرفت صحبت به میان آید تا بتوانیم هنگام خرید پارچه کجراه بهتر عمل کنیم.

https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php

انواع پارچه کجراه
کجراه ویسکوز
کجراه فلامنت ویسکوز
کجراه پنبه ای
کجراه کتان
کجراه فاستونی
وقتی صحبت از کجراه می شود همه پارچه های مخصوص لباس کار را در ذهن تصور می کنند، و به این فکر می افتند که پارچه کجراه همان رنگبندی معروفی است که شرکت های بزرگی مانند مهنام، فدک، تک یا آیدا و آیدین با ارائه کالیته های مختلف به بازار ارائه می دهند.
اما واقعیت این است که منظور از پارچه کجراه بافت و چیدمان کنار هم قرار گرفتن الیاف تار و پود آن است که انگار یک صفحه شطرنج را به جای یک در میان کمی کج کرده و به آن شیب داده باشند. در این صورت است که ما به پارچه حال چه فاستونی، نخی، کتان یا حتی پیراهنی باشد کجراه خواهیم گفت.

انواع پارچه کجراه
به عکس زوم شده بالا نگاه کنید و در تار و پود پارچه دقیق شوید، آیا مورب بودن بافت آن را می بینید که انگار یک شیب خیلی محو در بافته شدن تار و پود آن قرار گرفته باشد؟
پس برای شناخت پارچه لازم نیست سوال بپرسید که این پارچه قرار است برای چه استفاده ای مورد مصرف و کاربرد قرار بگیرد بلکه دستی به آن بکشید و یا از دو سر پارچه را بکشید تا بافتش کمی باز شده و بتوانید مورب بودن پارچه کجراه را تشخیص دهید یا اینکه کمی به پارچه از نزدیک دقیق شوید.
جنس الیاف آن نیز ممکن است بر تکمیل کردن اطلاعات شما تاثیر مثبت بگذارد.
زین پس هنگام دیدن پارچه هایی که بقیه برای لباس به کار برده و دوخته اند دقت کنید تا متوجه باشید بیشترین پارچه هایی که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد پارچه کجراه هستند.

برای خرید و فروش با ما در تماس باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس : 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما