انواع پارچه کتان کجراه

 انواع پارچه کتان کجراه

انواع پارچه کتان کجراه پنبه ای با درصد بالا و همچنین نمونه های دیگر این منسوجات جهت دوختلباس کار و شلوار و مانتو در فروشگاه بزرگ اصفهان عرضه شده است.

پارچه های کتانی که برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند تنوع زیادی دارند. این تنوع به نوعبافت و الیاف بافت و وزن پارچه بر می گردد. برای مثال کتان های پنبه ای ۳۰/۷۰ با داشتن بیش از هفتاد درصد نخ پنبه ای بیشتر برای دوخت لباس های کار صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند و یا کتان های کش پلی استر ویسکوزی برای دوخت مانتو و شلوار های زنانه و شلوار تک مردانه کاربرد زیادی دارند.
مرکز و فروشگاه بزرگ پارچه اصفهان نمونه های مختلف از پارچه کتان را به صورت عمده به شما عزیزانی که کارگاه تولید پوشاک دارید و یا پارچه فروش شهر خود هستید عرضه می نماید.
این مرکز با داشتن چندین کارخانه نساجی و بافندگی و همچنین کارگاه های رنگرزی و تکمیل سفارشات بافت انواع پارچه های شما را نیز متقبل شده و در اسرع وقت و با کمترین هزینه این کار را برای متقاضیان محترم انجام می دهد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه کجراه چیست؟ بین پارچه ترگال و کجراه چه فرقی وجود دارد؟
اصلی ترین تفاوت میان پارچه ترگال ساده با کجراه در وزن پارچه است. وزن پارچه یا گرماژ پارچه مربوط به تراکم بافت و ضخامت پارچه می شود. بین پارچه ترگال ساده با کجراه (با جنس پلی استر و ویسکوز)، بین ۴٠ تا ۵٠ گرم اختلاف وزن وجود دارد.
تمام مشخصات پارچه ترگال ساده با کجراه یکسان است. تنها تفاوت این دو این است که پارچه ترگال، بافت ساده و مربعی دارد ولی کجراه همانطور که از نامش پیدا است، بافتی کج راه با تراکم ٢٨٠ تا ٢٩٠ گرم دارد. از این رو پارچه ترگال کجراه ضخیم تر است و زیر دست قوی تری دارد.

tergal fabric

یک سوال مهم :
آیا پارچه های ترگال و کجراه، فقط با وزن هاى ٢۴٠ و ٢٩٠ گرم با الیاف پلی استر ویسکوز و فلامنت تولید می شوند؟

پارچه ترگال کجراه برای مصارف مختلف دیگر از جمله لباس کار، دستکش، شلوار و غیره، می تواند با ترکیبی از الیاف دیگر به غیر از روال معمول، تولید و تکمیل شود. تشکیل این الیاف بیشتر به این نحو است:

فلامنت – فلامنت
پلی استر – فلامنت
پلی استر پنبه – فلامنت
پلی استر ویسکوز – پلی استر ویسکوز
٢٠ درصد پنبه – ٨٠ درصد پلی استر
٣٠ درصد پنبه – ٧٠ درصد پلی استر
٧٠ درصد پنبه – ٣٠ درصد پلی استر
١٠٠ درصد پنبه ( کتان )

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس :09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما