انواع پارچه حریر

آیا در رابطه با انواع پارچه حریر اطلاعاتی دارید و می دانید چه مدل پارچه هایی جزو زیربخش محصولات حریر قرار می گیرند؟ اجازه دهید در این متن به معرفی انواع حریر بپردازیم.

پارچه های حریر
 انواع بسیار مختلفی دارند، به زبان ساده تر هر مدل پارچه ای که لطافت خاصی داشته باشد و نسبت به هم ردیفان خود نازک و حالت سبکی داشته باشد جزو حریر های بازار قرار می گیرد.
البته در نگاه تخصصی تر پارچه حریر را جزو زیربخش پارچه های ابریشمی و سیلک قرار می دهند که الیاف طبیعی یا شبیه به آن در تار و پود پارچه به کار رفته و زیردستی بسیار نرم و با لطافت بالا به مشتری ارائه دهد که در این بین می توان انواع زیر را نام برد.

  • پارچه حریر پرده ای
  • پارچه حریر زنانه لباسی
  • پارچه پیراهنی حریر
  • پارچه حریر سیلک
  • پارچه کرپ حریر
  • پارچه حریر ساتن
  • https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php
    پارچه حریر طرح دار

همانطوری که می بینیم پارچه حریر مدل های مختلفی دارد که ایران در زمینه تولید پارچه پرده ای حریرتوانسته موفقیت های بسیار فوق العاده ای به دست آورده و در این زمینه جزو بهترین ارائه دهندگان پارچه حریر باشد اما متاسفانه برای سایر انواع پارچه حریر هنوز موفقیت های آن چنانی که باعث افتخار حوزه نساجی باشد ارائه نگردیده است و مجبور به واردات سالیانه حجم بالایی از انواع حریر خواهیم بود.

پارچه پیراهنی مردانه حریر

یکی از مدل های بسیار معروف حریر پارچه تترون است که به اسم جنس حریر با سایر مدل های مختلف رقابت می کند.
انصافا از نظر کیفیت رنگرزی و همچنین بافت تار و پودی یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر بوده و زمینه صاف و یکدستی را به نمایش خواهد گذاشت.
در عرض ۱٫۵ و وزن بین ۱۷۵ تا ۲۰۰ گرم تولید شده و با بیشترین تنوع رنگی عرضه خواهد گردید.

البته برای تامین پارچه پیراهنی حریر کارخانه های زیادی در ایران فعالیت داشته و می توانند نیاز مشتریان خود را ارائه دهند که نباید آنها و تاثیر قیمت پارچه حریر که ارائه می دهند و کیفیت آن را نادیده گرفت اما هنوز هم به مرحله مورد تائید مشتری نرسیده اند.

پارچه حریر لباسی زنانه

یکی دیگر از مدل ها همان پارچه حریر ساده است که خانم ها برای دوخت لباس محلی از جمله پیراهنی کردی استفاده می کنند و گاهی بر روی آن به وسیله منجق و سنگ و نگین نیز طراحی می نمایند و سپس قواره ساده را تبدیل به یکی از زیباترین مدل های پارچه گران قیمت خواهند نمود.

در دو پاراگراف بالا به معرفی دو نمونه از انواع پارچه حریر پرداخته و به شما خوانندگان عزیز معرفی کردیم که بیشترین درخواست را در بین مشتریان ایرانی نیز دارند. اما سایت پارچه دوزان در زمینه تامین انواع این پارچه آماده می باشد.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن : 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما