پارچه پرادا مانتویی چیست؟

پارچه پرادا مانتویی چیست؟

یکی از منتخب‌ترین پارچه‌های مانتویی پارچه‌های پرادا هستند که در میان مشتریان و خریداران به اسم پرادو نیز شناخته شده هستند و به این اسم نام برده می‌شود.

پارچه پرادا

انواع پارچه مانند فیونا و پرادا جزء اصلی‌ترین تولیدات در بخش مانتو‌های اداری است

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

یکی از منتخب‌ترین پارچه‌های مانتویی پارچه‌های پرادا است که در میان مشتریان و خریداران به اسم پرادو نیز شناخته شده هستند و به این اسم  خوانده می‌شود.

آیا می‌دانید بیشترین کاربرد‌های پارچه پرادا چیست؟

انواع پارچه مانند فیونا و پرادا جزء اصلی‌ترین تولیدات در بخش مانتو‌های اداری است و در بسیاری از ارگان‌ها و موسسات جهت فرم اداری کارکنان خود از پارچه‌های مرغوبی مانند پرادا استفاده می‌‌شود.

انواع پرادا نیز همانند سایر پارچه‌های مشهور در رنگ‌های پر طرفدار مانند مشکی، سرمه ای، زرشکی و … در بازار‌های هر شهر موجود بوده و طرفداران پروپا قرصی دارند. پارچه‌های پرادا و فیونا معمولا از کشور‌های دیگر وارد می‌شود بدین جهت مانند دیگر پارچه‌های وارداتی بر حسب واحد اندازه گیری یارد داد و ستد می‌شوند. طاقه‌های این دو نوع پارچه معمولا ۵۰ یاردی است.

قیمت پارچه های پرادا مانتویی در هر نمایندگی فروش قطعا متفاوت خواهد بود. آیا دلیل تفاوت قیمت  محصولات هرکدام از مراکز خرید را می دانید؟
اصلی ترین تفاوت نرخ اجناس کیفیت و مرغوبیت پارچه ها می باشد که در قیمت نهایی و توزیع آن تاثیر گذار است.
دلیل بعدی مرکزی است که مشتریان برای خرید پارچه از جمله مانتویی انتخاب می کنند.
ممکم است قیمت پارچه های مرکزی که شما برای خرید انتخاب می کنید، دست اول و به نرخ کارخانه نباشد و همین امر موجب گران بودن اجناس باشد.
پارچه های پرادا مانتویی را قطعا هر تولیدی به دلیل استقبال زیاد مشتریان، در خط تولید خود به کار می برد و جویای تهیه ارزان قیمت آن می باشد.
برای سفارش و دریافت انواع پرادا مانتویی باید سفارشات خود را به مراکز توزیع کننده اصلی اعلام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

شماره موبایل: اکبر حقی زهابی 09169558627

شماره موبایل: اکبر حقی زهابی 09169558627

آدرس کانال:

پست الکترونیکی: Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما