پارچه های نخی

پارچه های نخی یکی از پررونق ترین و دردسترس ترین پارچه ها می باشند و برای فصول مختلف سال کاربرد درارند یکی از بازارهای پر رونق در هر منطقه، شهر و کشور و با هر شرایط آب و هوایی و در هر زمانی(فصل گرم یا سرد)، بازار فروش پارچه و الیاف می باشد.

مصارف گوناگون پارچه، موجب تنوع در طرح ، رنگ و مدل های آن نیز شده است. پر کاربردترین نوع پارچه را می توان پارچه پنبه ای دانست که برای تولید بیش از سی نوع پارچه مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه های پنبه ای که در زبان عامیانه به نام پارچه های نخی شناخته شده اند، به راحتی هوا را از خود عبور می دهند و به خصوص در فصل های گرم سال می توانند حرارت بدن را به بیرون منتقل کرده و باعث خنک شدن فرد شوند. علاوه بر خنک بودن، نرمی و عدم ایجاد حساسیت را نیز می توان از ویژگی های این نوع پارچه ها برشمرد. پارچه های نخی، با توجه به الیافی که در تولید آن به کار رفته است دارای سه نوع طبیعی، مصنوعی و مخلوط می باشند.

برای خرید پارچه نخی نیز می توان به مراکز فروش مختلفی که در سراسر کشور وجود دارند مراجعه کرد. در فصل ها و زمان های مشخصی از سال نیز ممکن است این مراکز فروش هایی با تخفیف ها و شرایط ویژه داشته باشند که معمولا از چند روز قبل، به روش های مختلف، به اطلاع عموم مردم می رسد.

فروش پارچه نخی به قیمت عمده

فروش پارچه نخی به قیمت عمده پارچه های نخی با توجه به سلیقه ها و کاربرد های مختلفی که ممکن است در مکان ها و مناسبت های گوناگون داشته باشند در انواع مختلفی به صورت عمده و جزئی به بازار عرضه می شوند. شرکت های تولیدی، پارچه های نخی ساده و گلدار را در رنگ ها و طرح های متنوع تولید و برای عرضه به بازار ارسال می کنند.

خرید پارچه نخی ساده و یا خرید پارچه نخی گلدار از طریق مراجعه به مراکز فروش پارچه امکان پذیر است. علاوه بر مراجعه حضوری، وب سایت ها و شبکه های مجازی نیز در زمینه ی عرضه و فروش انواع مختلف پارچه فعالیت دارند و با اطمینان از شماره های تماس، آدرس و سابقه ی آن ها، می توان اقدام به خرید اینترنتی نمود.

انواع پارچه نخی در بازار

انواع پارچه نخی در بازارپارچه های نخی در انواع مختلف و با نام ها و قیمت های گوناگونی در بازار وجود دارند. یکی از انواع پارچه هایی که در میان عامه مردم به پارچه جنس نخی شهرت دارد، پارچه های کودری است که به صورت تخت بافت است و تار و پودی با الیاف ویسکوز در عرض های مختلف به صورت ساده یا طرح دار توسط کارخانجات و شرکت های نساجی تولید می شود. لیست قیمت پارچه نخی ایرانی از جمله قیمت پارچه کودری یا قیمت پارچه نخی کودری با مراجعه به بسیاری از وب سایت های فروش و تجاری قابل دسترسی است.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در ارتباط باشید .

اکبر حقی زهابی 

تلفن تماس : 09169558627

ایمیل : akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما