پارچه های ایرانی

پارچه های ایرانی  مانند پارچه ترگال و کجراه زرین پود و حریر پود در قطب پارچه ایران اصفهان بوده و کلیه منسوجات این برند معروف را در متراژ بالا به صورت عدل های ۳۲۰ متری و طاقه های ۴۰ متری با کیفیت فوق العاده و تنوع بیش از ۸۰ رنگ و رنگ ثابت ترموزل ( اکتیو ) به بازار فروش عرضه و به سراسر کشور عرضه مینماید .


کارخانه زرین پود با کادری مجرب و دستگاهای پیشرفته و رنگ رزی مکانیزه پارچه ترگال با گرماژ ۲۷۰ گرم و کجراه ۲۹۰ گرمی و پارچه فاستونی ، کجراه ۳۰ درصد و ۷۰ درصد پنبه و کجراه ۱۰۰ درصد پنبه پاکویی مناسب انواع البسه کار ، یونیفرم و فرم مدارس ، کت و شلوار و البسه مشاغل سخت تولید و کلیه منسوجات خود را به بازار فروش عرضه مینماید .
مجموعه اصفهان با دارا بودنه نمایندگی برند زرین پود و خرید مستقیم از کارخانه و حذف واسطه ها کلیه منسوجات این کارخانه را به قیمت کارخانه به دسته مشتریان نهایی خود میرساند .
شما عزیزان برای انتخاب رنگ و لمس پارچه و اطمینان از کیفیت محصولات زرین پود میتوانید کالیته پارچه ترگال و کجراه زرین پود را از مرکز اصفهان تهیه نمایید .
اگر در هنگام خرید نیاز به مشاوره دارید با مسئول فروش مستقیم کارخانه در ارتباط باشید و یک خرید اسان و مطمئن اینترنتی و حضوری را تجربه و سوده بیشتری کسب نمایید .

پارچه دوزارن مرکز خرید و فروش انواع پارچه های مختلف می باشد.

برای ارتباط با ما می توانید از طرق مختلف با ما در ارتباط باشید . شرح ارتباط با ما در انتهای این مقاله موجود می باشد.

یرای خرید و فروش انواع پارچه های ایرانی و خارجی به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس: 09169558627

                09930699356

تلگرام :t.me/parchehfrosh

ایمیل:Akbar.z1351@gmail.com

(ارسال تمام محصولات به سراسر کشور بدون مراجعه حضوری .)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما