پارچه ملحفه ای عروسکی کودک

پارچه ملحفه ای عروسکی کودک

پارچه ملحفه ای عروسکی کودک ، نوزادی و انواع طرح های پسرانه و دخترانه برای انواع سرویس خواب، بالشت و روتختی کودک و نوجوان مناسب است و هر سال متراژ زیادی از انواع آن در بازار خرید و فروش می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای خرید پارچه ملحفه ای عروسکی کودک چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

اکثر طرح های باب اسفنجی، بره ناقلا، بارسلونا، کیتی، دیرین دیرین، بن تن و انواع طرح های دیگر عروسکی الهام گرفته از شخصیت کارتون های ایرانی و خارجی برای کالای خواب کودکان و نوجوان ها موردپسند است.

برای مشاهده عکس جدیدترین طرح و مدل های پارچه ملحفه به آدرس وب سایت های https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php و http://parchedaran.ir/wp-admin/post-new.php و http://ircloth.ir/wp-admin/post-new.php وhttp://clothcity.ir/wp-admin/post-new.php و http://parchehdooz.ir/wp-admin/post-new.php  مراجعه کنید. توجه داشته باشید که برای ملحفه سیسمونی و تشک تخت نوزاد حتما از ملحفه مرغوب با جنس لطیف و اعلا، ترجیحا پارچه ملحفه نخی صددرصد پنبه ( پارچه کتان ملحفه ) یا تترون، استفاده شود.

پارچه ملحفه ای عروسکی کودک جدید بیشتر با طرح های فانتزی عرضه می شود. امروزه طرح های زیگزاگ، خال دار، ستاره ای، اشکال هندسی، حیوانات، کهکشان، نظامی و از قبیل این طرح ها، از دیگر طرح های پرطرفدار ملحفه هستند. اکثر خانواده ها تمایل به خرید ملافه با طرح های سبک جدید برای سرویس خواب و روتختی خود دارند. با توجه به میزان فروش عمده پارچه ملحفه می توان به خوبی دریافت که طرح های جدید فانتزی در حال پیشی گرفتن از دیگر طرح ها است.

پارچه ملحفه ای عروسکی کودک مدل سنتی این روزها برای فانتزی پسندها هم مورد توجه قرار گرفته است. طرح های ترمه، کاشی، بته جقه، سرمه، گلیم، فرش و دیگر طرح های تداعی کننده سنتی بودن در این دسته قرار می گیرند. این طرح ها، طرفداران خاص خود را دارند که تعداد آن ها اندک نیست.

پارچه تترون عروسکی با عرض ١۵٠ سانتیمتر نسبت به سایر نمونه های ملحفه بیشترین مصرف را برای تختخواب کودک و نوجوان دارد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09930699356

09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما