پارچه مبلی مخمل

پارچه مبلی مخمل شاید در گذشنه محبوبیت این روزها را نداشته اما در سالهای اخیر این پارچه ها فروش بسیار خوبی داشتند و تعداد زیادی از این پارچه ها هم به صورت عمده هم خرده به بازار پارچه های مبلی عرضه میشود.
سبب افزایش فروش پارچه های مبلی مخمل این است که پارچه های مخمل در سالهای گذشته کیفیتشان بسیار پیشرفت کرده .

 

پارچه مبلی مخمل در سالهای اخیر به دلیل افزایش کیفیت، فروش خوبی نسبت به گذشته داشته است. این پارچه به صورت عمده و خرد به بازار پارچه مبلی عرضه می شود و به صورت عمده قیمت مناسبی دارد.

لیست قیمت پارچه مبلی مخمل

چیدمان دکوراسیون داخلی با پارچه مبلی مخمل

چیدمان دکوراسیون داخلی با پارچه مبلی مخملدر هنگام انتخاب و خرید مبل و چیئن دکوراسیون داخلی خانه ی خود یکی از نکات مهم جنس و رنگ پارچه ی مبلی است که برای زیبایی خانه ی شما بسیار اهمیت دارد و هم میتواند این پارچه ها زیبایی خانه ی ما را دوچندان کنند و هم میتوانند زیبایی وسایل دیگر خانه ی شما را بگیرند .
در میان تمام جنس های موجود در بازار مبل مخمل تقریبا محبوبت ویژه ای دارد و اکثر طراحان دکوراسیون داخلی این سبک مبلمان را برای خانه هایی به سبک مدرن و مجلل پیشنهاد می کنند.

 

در زمان انتخاب و خرید مبل و چیدمان دکوراسیون فضای داخلی خانه یکی از نکات بسیار مهم جنس و رنگ پارچه مبلی است که برای زیبایی خانه بسیار اهمیت دارد. همچنین می تواند این پارچه ها زیبایی خانه را دوچندان کنند و زیبایی وسایل دیگر خانه ی شما را هم چشمگیر کنند.

در میان تمام جنس های موجود در بازار مبل مخمل تقریبا محبوبت ویژه ای دارد. اکثر طراحان دکوراسیون داخلی این سبک مبلمان را برای خانه هایی به سبک مدرن و مجلل پیشنهاد می کنند و انتخاب اول آن ها است. پارچه مخمل باعث درخشندگی و شاخص شدن دکوراسیون می‌شود. این جنس از پارچه شیک و زیبا به گرما و عمق محیط می افزاید و وابسته به زمان و مد خاصی نیست. استفاده از مبل با پارچه جنس مخمل زیبایی مدرن و جلوه پیچیده به فضای دکوراسیون خانه می‌بخشد. در کنار سایر وسایل خانه جلوه مبل مخملی باعث می شود نقش اصلی را در دکوراسیون بازی کند و جلوه بصری امروزی و مدرنی به فضا اطراف ببخشد.

تشخیص انواع مختلف پارچه مبلی مخمل

تشخیص انواع مختلف پارچه مبلی مخمل

پارچه مبلی مخمل هم مثل سایر جنس ها و بافت های مبلمان نیاز به رعایت اصول اصلی در طراحی دارند که شما با شناخت انها می توانید خرید بهتری و عاقلانه تری داشته باشید.
به عنوان مثال: یکی از نکات مهم در خرید مبلمان و پارچه های مبلی فوم و اسفنج مبل است. معمولا تشک های دبل یکی از مناسب ترین نوع تشکی است که در ساخت مبل ها و پارچه های مبلی مورد استفاده قرار می گیرد؛ چراکه به راحتی قابل شست و شو و تمیز کردن هستند.
یکی از راه های ساده برای تشخیص فوم سرد یا گرم مبل این است که بعد از فشار وارد کردن به فوم سرد، فوم خیلی زود به حالت طبیعی خود بازمی گردد اما فوم گرم بعد از تحمل فشار با کمی تأخیر به حالت طبیعی خود برمی گردد.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس :09169558627

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

تلگرامparchehfrosh@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما