پارچه ترگال کجراه

 پارچه ترگال کجراه

لیست قیمت خرید عمده بهترین جنس انواع پارچه ترگال کجراه تولید کارخانه هاى بروجرد، فدک، تک، مهنام، آذر بافت، نساج بافت، نیک و غیره را از بازار فروش شهر های بزرگ اصفهان، تهران، مشهد، یزد، اهواز و … را می توانید در سایت اینترنتی پارچه مدارس دریافت کنید.

پارچه ترگال کجراه بسیار مناسب لباس فرم مدارس می باشد که تولیدی های لباس مدرسه و مهد کودک هر ساله از انواع آن در دوخت خود بهره می برند.
نرخ ارزان پارچه ی ترگال و کجراه در بهای تمام شده لباس مدارس بسیار تاثیر گذار است.
انواع پارچه ترگال و کجراه رنگی فقط دارای رنگبندی ساده نیست بلکه پارچه ترگال گلدار و خالدار و همچنین چاپ طرح های موجی و فانتزی نیز اخیرا در البسه فرم مدرسه ها و مهدکودک ها زیاد استفاده می شود.

 پارچه ترگال کجراه
پارچه ترگال کجراه

فروش عمده پارچه فلامنت کجراه و ترگال در ۶ ماه ابتدایی سال در مراکز خرید بازار شهر های بزرگ بسیار پر رونق است.
قیمت پارچه ترگال در بازار شهر های اصفهان و تهران از نرخ بهتری برخوردار است که البته مرکزیت تولید و بافت پارچه ترگال و پارچه کجراه در استان اصفهان می باشد.
از مشخصات اصلی پارچه ترگال مانتویی و لباس فرم مدارس می توان ویژگی خصوصیاتی همچون ارزان بودن قیمت، تنوع رنگ بالا، طرح دار و ساده، در دسترس بودن و همه پسند بودن آن را بر شمرد.

از بهترین کارخانه ها و شرکت ها نساجی تولید کننده پارچه ترگال، صنایع نساجی بروجرد، منسوجات فدک، تک اصفهان، مهنام، بافتین، آذر بافت، نساج بافت و معصوم بافت می باشند که از طریق این نمایندگی می توانید خرید خود را انجام دهید.

برای خرید و فروس انواع پارچه با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس :09169558627

کانال تلگرام: t.me/parchehfrosh

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما