پارچه ابر و باد

پارچه ابر و باد خارجی در رنگهای مختلف در بازار وجود دارد .برای خرید از فروشگاها این پارچه به صورت متری و یا از مراکز عمده خرید و فروش به صورت عمده به فروش می رسد .

پارچه ابر و باد خارجی برای دوخ انواع مانتو های زنانه بسیار مناسب است با توجه به مناسب بودن به راحتی دارای پوشش زیبایی می باشد .

قیمت پارچه ابر و باد خارجی بسیار مناسب و به صرفه می باشد و هزینه آن سنگین نیست و خانم ها می توانند آن را با قیمن پایین خریداری نمایند.

پارچه ابر و باد خارجی بسیار زیبا و خوش فرم می باشد و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

پارچه ابر و باد خارجی بسیار زیبا و خوش فرم می باشد و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

یکی از انواع پارچه های حریری که در بازار وجود دارد طرح ابر و باد آن می باشد که قیمت بسیار مناسبی از آن به بازار عرضه شده است.
پارچه های حریر پارچه های لطیف ، نازک و سبکی هستند که بسیار راحت چروک می شوند ، خیلی سریع خشک می شوند و از انواع پارچه های خنک به شمار می روند.
طرح ابر و باد آن که به تازگی یک ماه به بازار وارد شده است با استقبال خیلی خوبی روبرو شد ، از این رو از شما فعالان حوزه ی فروش پارچه دعوت می کنیم تا برای خرید این پارچه با ما تماسی داشته باشید تا هم قیمت های بسیار مناسب ما شما را غافلگیر کرده و هم اینکه بهترین ها را برای مغازه ی خود تهیه کنید.

برای خرید پارچه ابر و باد خارجی و همه پارچه ها دیگر نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه های پارچه نیست شما می توانید از طریق اینترنت به راحتی پارچه مورد علاقه خود را انتخاب و پس از واریز وجه آن را درب منزل تحویل بگیرید .

برای خرید وفروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس :09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما