قیمت پارچه های نساجی بروجرد

می خواهید پارچه ملحفه ای بخرید به بازار می روید اما نمی دانید چه نوع پارچه ای را خریداری کنی؟ از کدام شرکت تولیدی باشد بهتر است؟ و مهم تر اینکه رنج قیمت آن چقدر است تا سرتان کلاه نرود.
یکی از انواع پر تولید پارچه ها در بازار و مخصوصا بازارهای سنتی پارچه های ملحفه ای هستند پارچه هایی که تقاضای زیاد آن در بازار منجر به شکل گیری تعداد زیادی از کارخانه ها، صنایع نساجی، نمایندگی ها و مغازه داران و فروشندگان پارچه های ملحفه ای شده است.
در انتخاب پارچه ملحفه ای جنس پارچه و مواد بکار رفته در آن بسیار مهم است و پس از آن قیمت پارچه نیز مورد توجه بسیاری از خریداران است. به علت حضور دلالان و واسطه ها و همچنین عوامل جانبی دیگر در بازار قیمت پارچه های ملحفه ای نسبت به قیمت تمام شده آن در کارخانه بسیار زیاد است. بنابراین بهترین مراکز خرید برای این نوع از پارچه ها نمایندگی های عرضه مستقیم از کارخانه و هم چنین فروشگاه های اینترنتی مربوط به فروش این نوع محصولات است.

https://parchedozan.ir/wp-admin/post.php?post=132&action=edit&classic-editor

پارچه ملحفه ای بروجرد

کارخانه جات نساجی بروجرد یکی از بهترین کارخانجات در زمینه تولید پارچه های ملحفه ای است.کارخانه بروجرد، کارخانه ای که شهرتش را مدیون پارچه های ملحفه ای است. قیمت این نوع از پارچه ملحفه ای نسبت به سایر پارچه های ملحفه ای موجود در بازار اندکی بیشتر است و آن هم به علت کیفیت بالاتری است که نسبت به سایر رقبای خود دارد.در واقع پارچه های ملحفه ای بروجرد از مرغوب ترین الیاف و تحت نظارت هوشمندانه تولید می شود. برای آگاهی از قیمت محصولات این کارخانه می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و یا از مراکز فروش و نمایندگی های این نوع پارچه لیست قیمت پارچه های ملحفه ای را درخواست کنید.

برای سفارش و خرید با ما تماس بگیرید

اکبر حقی زهابی

تلفن :09169558627

ایمیل :akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما