قیمت انواع پارچه مخمل

آیا از قیمت انواع پارچه مخمل اطلاع دارید تا برای مصارفی از جمله کار های تزئیناتی، معرق و یا گلدوزی استفاده نمایید یا پارچه مخمل ساده خریداری کرده و خرید عمده پارچه مخمل ساده در رنگبندی دلخواهتان انجام دهید؟ا

https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php
پارچه مخمل

انواع پارچه مخمل می تواند برای این امر انتخابی مناسب باشد زیرا غیر از استفاده در تولیدات پوشاک در زمینه صنعتی و زینتی نیز می تواند موثر واقع گردد.

رنگبندی قرمز، مشکی و همچنین طلایی پارچه مخمل ساده جزو پرفروش ترین طرح و مدلی است که برای همین مصارف خریداری خواهد گردید. پس زمان را از دست نداده و به سرعت جهت خرید عمده آن اقدام کنید.

انواع پارچه مخمل برای پالتویی ساده و طرح دار کوبیده را می توان با قیمت ارزان در کانال تلگرام پارچه مخمل تهیه کرد.
اگر با خود می گویید که امسال برای زمستان و بهار نیاز به خرید پارچه مخمل کوبیده دارم پیشنهاد ما خرید از حراجی همین سایت است، نزدیک به ۲۰% درصد تخفیف برای فروش پارچه های مخمل پالتویی در نظر گرفته شده است که امری نادر و بسیار به نفع مشتریان عمده است.
حتی افرادی که به دنبال خرید جزئی و متری پارچه مخمل هستند نیز می توانند بسیار ساده اقدام به خرید اینترنتی این مدل پارچه مخمل نمایند.

انواع پارچه مخمل  را با چه قیمتی خرید می کنید؟

آیا مجبور به پرداخت بالاترین قیمت های جزئی در امر خرید این مدل پارچه لباسی هستید؟
انواع پارچه مخمل یکی از زیباترین انواع پارچه هایی است که برای لباس و پوشاک زنانه به کار می رود و خانمها در طول سال حداقل یکبار اقدام به خرید پارچه های نگین دار خواهند کرد.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:

اکبر حقی زهابی

09169558627

شماره موبایل: 09169558627

پست الکترونيکي: akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما