قیمت انواع پارچه مبل

قیمت انواع پارچه مبل

قیمت انواع پارچه مبل و نکات تشخیص کیفیت پارچه رو مبلی در زمان خرید

http://parchehdooz.ir/wp-admin/post-new.php
پارچه مبل

پارچه مبل اولین قسمتی است که هنگام انتخاب و خرید مبل به چشم ما می آید و ما را جذب می کند. پارچه مبلی از مهم ترین اجزای مبل می باشد که در عین زیبایی و چشم نوازی باید از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد. جنس و کیفیت پارچه مبل به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله به نکات مهم پیرامون انتخاب پارچه مبلی می پردازیم تا اطلاعات لازم قبل از خرید را در اختیار شما قرار دهیم.

انواع پارچه مبل

هم همچون سایر وسایل انواع مختلفی دارد که با توجه به دکوراسیون منزل و سلیقه شما می توان آن را انتخاب کرد. برای انتخاب پارچه مبلی کیفیت را باید به عنوان عامل مهم در نظر گرفت زیرا به دلیل استفاده روزانه از مبل، به مرور زمان پارچه ها مرغوبیت اولیه خود را از دست می دهند و اگر جنس پارچه مبل مناسب و مرغوب نباشند پس از مدت کوتاهی مبلمان شما جلوه و زیبایی خود را از دست می دهد. پس بهتر است نهایت دقت را در انتخاب جنس و کیفیت پارچه مبلی داشت. حال به معرفی انواع پارچه رو مبلی و معایب و مزایای آن ها می پردازیم.

پارچه مبلی با جنس مخمل

یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین نوع پارچه مبلی ، مخمل می باشد که هیچ گاه از مد نخواهد افتاد و از لحاظ بافت و رنگ بندی دارای تنوع بسیاری می باشد. تراکم در پارچه های مخمل بسیار مهم می باشد هر چه تراکم و فشردگی پارچه بیشتر باشد کیفیت پارچه مخمل بیشتر می باشد. در ادامه به روش هایی برای شناسایی میزان تراکم پارچه اشاره خواهیم کرد.

پارچه مبل با جنس ساتن

کمتر کسی را می بینیم که از پارچه های ساتن به عنوان پارچه مبلی استفاده کند؛ تنها مزیتی که پارچه های ساتن از آن برخوردار هستند تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ آن می باشد. از معایت پارچه ساتن می توان به چروک شدن و لک شدن سریع پارچه اشاره کرد. سخت پاک شدن لکه ها از روی پارچه های ساتن کار دردسر سازی است که در صورت بروز  همچین مشکلی حتما ترجیح می دهید پارچه رو مبلی خود را تعویض کنید. پس سعی کنید پارچه ساتن را به عنوان آخرین گزینه در انتخاب پارچه رو مبلی در نظر بگیرید.

پارچه مبل با جنس چرم

همانطور که میدانید چرم جزء الیاف طبیعی به شمار می آید و استفاده از چرم به عنوان پارچه مبل یکی از آسان ترین و کم دردسر ترین راه ها برای خانم های خانه دار می باشد. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که اگر بر روی مبل های چرمی لکه هایی از چربی بریزد امکان پاک کردن آن ها به سادگی نمی باشد و گاهی جای لکه ها بر روی چرم می ماند در صورتی که مواد غذایی غیر چرم و یا آب را به راحتی و با یک دستمال می توان پاک کرد.

نکته دیگری که در رابطه با پارچه مبل از جنس چرم می توان به آن اشاره کرد این است که استفاده از مبل های چرم خانه شما را رسمی تر نشان می دهد که این تماما به سلیقه افراد بستگی دارد. اکثرا از مبل های چرمی در مبلمان اداری شرکت ها و سازمان ها و همچنین برای صندلی اداری مدیریتی استفاده می شود.

پارچه مبلی از جنس چرم به دلیل اینکه هوا از آن نفوذ نمی کند، گرما و سرما را به راحتی بروز می دهد و احساس چسبندگی و عرق کردن هنگام نشستن بر روی مبل های چرمی به این دلیل می باشد.

برای خرید و فروش با ما تماس بگیرید

اکبر حقی زهابی

تفن تماس : ۰۹۱۶۹۵۵۸۶۲۷

ایمیل :akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما