فروش انواع پارچه های مخمل به صورت عمده مخصوص دوخت لباسهای مجلسی ،( پالتو ، کت ، پیراهن مجلسی و …

 

تولید کننده پارچه مخملتولید کننده پارچه مخمل

 

مرکز خرید و فروش انواع پارچه  مخمل به صورت عمده مخصوص دوخت لباسهای مجلسی ، کت و …مدل پیراهن مخمل رنگ های متنوعی دارد که بهتر است بعد از تصمیم گیری درباره طرح لباس مجلسی مخمل رنگ آن را انتخاب کنید؛ توجه داشته باشید که رنگ لباس مجلسی نیز می تواند مانند طرح و برش آن روی زیبایی اندام و ویژگی های ظاهری شما تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ انواع لباس مجلسی حساسیت لازم را به خرج دهید.

لباس مجلسی های بلند از انواع مدل لباس مجلسی های مناسب برای خانم ها در رده سنی های مختلف محسوب می شوند. مدل پیراهن بلند مخمل زیبایی و جذابیت خاصی دارد و این مدل پیراهن در انواع مدل های آستین دار و بدون آستین موجود است. اگر شما تمایل دارید در مجالس پوشیده تر به نظر برسید بهتر است از مدل لباس مجلسی آستین دار مخمل در مجالس استفاده کنید این مدل لباس ها در عین پوشیده بودن زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

قیمت فروش پارچه مخمل لباسی در بین انواع پارچه لباس زنانه جزو گران ترین مدل است زیرا پارچه مخمل از بین باشکوه ترین محصولات انتخاب شده است.
در بین دسته بندی انواع خانواده پارچه مخمل برایش تقسیم شکوه، جلال و لوکس بودن را برمی گزینند که سبب می شود تا افراد خوش سلیقه، با اصل و نسب و اصالتا پولدار اقدام به خرید پارچه مخمل لباسی نمایند و در این زمینه به فکر خرید بیفتند.
مراکز فروش پارچه مخمل مدل لباسی آن را با قیمت مناسبی ارائه خواهند داد به شرط اینکه نمایندگی فروش تجاری که واردات آن را عهده دار بوده اند بیابید و از این طریق خرید خود را به سرانجام برسانید.
پارچه های مخملی که در بازار ها به فروش می رسند به منظو.ر های متفاوتی هستند. یک نمونه از کاربرد های شان برای دوخت پالتو می باشد که اغلب این پارچه ها در رنگ هایی متفاوت در کارخانه های نساجی به طور عمده تولید می شوند و در بازار ها به فروش گذاشته می شوند.

فروش انواع پارچه های مخمل جهت دوخت لباسهای مجلسی ، کت و دامن و…

قیمت هر متر : 9/000 تومان

اندازه هر طاق : 50 تا 70 متر

شماره تماس

09169558627

اکبر حقی زهابی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما