صنایع  نساجی تک

کارخانه نساجی تک

صنایع  نساجی تک توانست در زمان کوتاهی با مدیریتی متفکرانه و ارائه منسوجات با کیفیت، به برندی قوی در حوزه پارچه ترگال ساده و کجراه تبدیل شود. صنایع نساجی تک اصفهان برای تولیدی هایی که در سفارش دوخت لباس فرم مدارس فعالیت می کنند، نامی کاملاً آشنا است و بسیاری بر کیفیت بافت و رنگ آن اشراف کامل دارند. کالیته ترگال و کجراه تک، شامل بیش از ٨٠ رنگ پر استفاده است که به راحتی می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. شرکت نساجی تک با ارائه پارچه های ترگال و کجراه با طرح خال دار، توانست سبک جدیدی از این پارچه را به بازار عرضه کند. این طرح، در لباس های فرم مدارس به خصوص مهدکودک ها، خرج کار مانتو و پیراهن، سرویس آشپزخانه و سیسمونی نوزاد بسیار پر مصرف است. در خرید پارچه ترگال یا کجراه تک می توانید درباره عوامل کیفی مثل ثبات رنگ، عدم پرزگیری و غیره،  آسوده خاطر باشید.

 

کارخانه پارچه ترگال مهنام

صنایع نساجی مهنام یکی از بهترین کارخانجات بافندگی کشور به شمار می رود که منسوجات خود را با بهترین دستگاه های پیشرفته تولید می کند. وزن استاندارد، بافت یک دست و با کیفیت، ثبات رنگ عالی و شناخت نیاز بازار و مصرف کننده، کارخانه مهنام را به برندی با آوازه نیک تبدیل کرده است. پارچه های مهنام برای مصارف مختلفمثل لباس فرم مدرسه، لباس بیمارستانی و لباس کار به صورت تخصصی و هماهنگ با نوع مصرف، تولید و تکمیل می شود.

طبقه بندی پارچه های ترگال از لحاظ قیمت

مهم ترین اصل در قیمت گذاری پارچه های ترگال، نوع پارچه است؛ به این صورت که پارچه های ترگال کجراه به دلیل وزن بالاتر، تراکم بافت(پیلیسه) بیشتر و در نهایت ضخامت بیشتر از پارچه های ترگال ساده گران تر هستند.  به طور کلی پارچه های ترگال را می توان بر اساس قیمت و به ترتیب از گران به ارزان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • 100% پنبه
  • 70% پنبه – 30% پلی استر
  • 30% پنبه – 70% پلی استر
  • پلی استر / ویسکوز – پلی استر / ویسکوز
  • پلی استر / ویسکوز – فیلامنت
  • پلی استر / پنبه – فیلامنت
  • پلی استر – فیلامنت
  • فیلامنت – فیلامنت

پارچه های موجود در بازار تنها به این ترکیب الیاف محدود نیستند. تفاوت پارچه های ترگال حتی می تواند ناشی از طرح بافت نیز باشد. لازم به ذکر است که تنها نوع الیاف تعیین کننده قیمت پارچه های ترگال نخواهد بود بلکه کیفیت رنگرزی، کیفیت نخ ، زیر دست ، لطافت و به طور کلی درجه کیفی پارچه در قیمت نهایی پارچه تأثیرگذار هستند. به عنوان مثال ، به علت اختلاف قیمت بین مواد اولیه رنگ ها، هر رنگ یا هر طیف رنگی قیمت مخصوص به(پیلیسه) خود را دارد. در این مورد اصل ثابتی وجود دارد که رنگ های تیره از رنگ های روشن گران قیمت تر هستند. اما بعضی کارخانجات می توانند با توجه به سیاست های مدیریتی خود تمامی رنگ ها را با قیمت یکسان عرضه کنند.

طبقه بندی پارچه های ترگال بر اساس نوع کاربرد

پارچه های ترگال بر اساس نوع کاربرد ، انواع مختلفی دارند شود که ما به سه مورد از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

البسه فرم مدارس

پارچه های ترگال به علت دارا بودن خصوصیاتی همچون تنوع رنگ، مقاومت در برابر شستشو و صد البته قیمت مناسب گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان لباس فرم مدارس هستند. زیرا روپوش و لباس فرم به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرند از این رو پارچه به کار برده شده بایستی با کیفیت باشد. از طرف دیگر در هنگام خرید این البسه قدرت خرید مصرف کننده نیز بسیار حائز اهمیت است.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس : 09169558627

تلگرام :t.me/parchehfrosh

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما