خرید اینترنتی پارچه ترگال

خرید اینترنتی پارچه ترگال برای کارخانه ها و کارگاه ها اهمیت زیادی دارد. داشتن اطلاعات فنی درباره انواع پارچه ها برای مشتریان که کدام جنس با کدام کیفیت مناسب کار وسلیقه آنها می باشد تا هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشند کمک بزرگی می کند. به طور کلی پارچه ای که از آن درتهیه لباس کار استفاده می شود باید به اندازه کافی مستحکم و مقاوم باشد ،به سادگی تحت تاثیرمواد آتش زا و شیمیایی قرار نگیرد ،قابل شست و شو باشد و رنگ آن بعد از شست و شو تغییر نکند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اطلاعات فنی درباره پارچه ترگال

خرید اینترنتی پارچه های ترگال ازنوع تخت بافت به شمار می روند که از شبکه منظمی از الیاف در طول و عرض تشکیل می شوند. اصطلاحا به الیاف مصرفی در طول پارچه تار و به الیاف مصنوعی در عرض پارچه پود می گویند. بافت پارچه ترگال به صورت مربعی است و پود آن ازفلامنت می باشد.پارچه های ترگال به دودسته ترگال ساده و ترگال کجراه تقسیم می شوند که اکثر مشخصات این دو دسته شبیه به هم هستند با این تفاوت که اختلاف 40 تا 50 گرم در وزن این دو نوع پارچه و هم چنین نوع بافت این دو دسته تفاوت دارد.

اطلاعات فنی درباره پارچه ترگال

مصارف پارچه ترگال

برای مصارف اصلی این پارچه  می توان به مواردی از جمله کالای خواب خانگی، خوشخواب، بالشت، لحاف، روتختی، تولید تشک و بالشت، دوخت ملافه ای گرفتن پتو، سرویس خواب نوزاد، ملحفه هتل و بیمارستان ها، رومبلی، رومیزى، روبالشتی، سرویس آشپزخانه، زیرانداز، لایکو ( ملحفه  پشم شیشه)، عروسک سازى، کارهای دستی و تزیینی اشاره کرد.

خرید اینترنتی پارچه ترگال

فروش انواع پاچه های آشپزخانه ای .فروش انواع پاچه های ملحفه ای .

فروش انواع پاچه های جاجیم .فروش انواع پاچه های ترمه .

فروش انواع پاچه های بیمارستانی .فروش انواع پاچه های مبلی .

فروش انواع پاچه های تترون.فروش انواع پاچه های تریکو .

فروش انواع پاچه های .فروش انواع پاچه های کجراه .

فروش انواع پاچه های مانتویی .فروش انواع پاچه های لباسی .

پارچه ترگال یا به اصطلاح  (به انگلیسی bed sheet) از منسوجات خانگی به شمار می رود و می توان به جرات گفت که جزو ١٠ پارچه پرفروش بازاراین پارچه  است. بازار عمده پارچه و مغازه های پارچه فروشی، همگی به خوبی می دانند که خرید و فروش انواع پارچه های ترگال ایرانی و خارجی با طرح و مدل های جدید در قیمت های گوناگون بسیار پررونق است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما