انواع پارچه حریر

انواع پارچه حریر :

انواع پارچه حریر انواع بسیار مختلفی دارند، به زبان ساده تر هر مدل پارچه ای که لطافت خاصی داشته باشد و نسبت به هم ردیفان خود نازک و حالت سبکی داشته باشد جزو حریر های بازار قرار می گیرد.البته در نگاه تخصصی تر پارچه حریر را جزو زیربخش پارچه های ابریشمی و سیلک قرار می دهند که الیاف طبیعی یا شبیه به آن در تار و پود پارچه به کار رفته و زیردستی بسیار نرم و با لطافت بالا به مشتری ارائه دهد که در این بین می توان انواع زیر را نام برد.

 پارچه پرده حریر :

این پارچه حریر از پر مصرف ترین پارچه های پرده ای به شمار می رود و به علت تنوع رنگ زیاد، هر خریداری می تواند رنگ دلخواه هماهنگ با دکوراسیون خود را انتخاب کند.این پارچه حریر از پر مصرف ترین پارچه های پرده ای به شمار می رود و به علت تنوع رنگ زیاد، هر خریداری می تواند رنگ دلخواه هماهنگ با دکوراسیون خود را انتخاب کند.این پارچه حریر در عرض سه متر از بهترین الیاف به صورت ظریف بافت تولید شده و با طاقه بندی ۶٠ متری در بازار عرضه می شود.

پارچه حریر ساتن :

ارچه های حریر لطافت خاصی دارند و نسبت به هم ردیفان خودشان نازک می باشند و حالت سبک مانندی هستند. الیاف طبیعی یا مصنوعی در تولید انواع پارچه ها به کار می رود. نمایندگی فروش پارچه حریر ساتن نیز توسط افرادی در شهرهای مختلف دایر شده اند. پارچه های حریر را جز پارچه های سیلک و ابریشمی قرار می دهند.

پارچه حریر زنانه :

یکی دیگر از مدل ها همان پارچه حریر ساده است که خانم ها برای دوخت لباس محلی از جمله پیراهنی کردی استفاده می کنند و گاهی بر روی آن به وسیله منجق و سنگ و نگین نیز طراحی می نمایند و سپس قواره ساده را تبدیل به یکی از زیباترین مدل های پارچه گران قیمت خواهند نمود

 

 

انواع پارچه حریرhttp://parchehdooz.ir/wp-admin/post-new.php
انواع پارچه حریر

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن : 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما